System Joomla! CMSem roku po raz trzeci z rzędu!

22 listopad 2017

6 listopada 2017 roku strona internetowa 'CMS Critic' ogłosiła zwycięzców w kategorii systemów zarządzania treścią roku 2017 (CMS). Joomla! uczestniczyła w tym wyścigu w kategorii darmowych CMSów i... zwyciężyła po raz trzeci z rzędu!

 

Wiadomość ta jest dla nas bardzo dobrą informacją, ponieważ nie od dziś wiadomo, że nasza agencja interaktywna specjalizuje się w tworzeniu stron internetowych opartych właśnie na tym systemie. W związku z tym jest nam miło ogłosić, że Empressia tworzy strony internetowe w oparciu o najlepszy system CMS na świecie :) Twórcom systemu Joomla! gratulujemy oraz życzymy kolejnych sukcesów! :) Warto wspomnieć, że drugie miejsce zajął CMS Wordpress, na którym również pracujemy, jednak w nieco mniejszym zakresie. 

 

Więcej szczegółów na temat laureatów CMS Critic Awards znajdziecie tutaj

Tomasz Kubera autor

Właściciel / Senior full stack developer

Współzałożyciel Agencji Interaktywnej Empressia. Specjalista w zakresie tworzenia stron www oraz reklamy internetowej. Szczęśliwy mąż i tata dwójki dzieci, po godzinach lubi pograć w billard, snookera i planszówki. 

Spodobał Ci się ten artykuł?

Udostępnij go znajomym!

Może Cię zaciekawić również:

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę swojej strony internetowej?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 24h.

Jeśli chcesz otrzymać precyzyjną wycenę strony internetowej, e-sklepu lub pozycjonowania, wypełnij krótki brief a wycenę otrzymasz w ciągu 24h.

Szczegółowe sprecyzowanie wymagań pozwoli nam przedstawić dokładną wycenę.

Podstawowe Informacje

Strona www z panelem administracyjnym do zarządzania treścią oraz zdjęciami na stronie internetowej.

Indywidualny projekt graficzny
Szablon graficzny

Wybierz jedną z opcji.

Podaj orientacyjną liczbę podstron w Twoim serwisie (o firmie, oferta, aktualności itp.)

Strona będzie dostosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.

Dodatkowe funkcjonalności

Mapa Google wskazująca lokalizację firmy.

Formularz kontaktowy składający się z podstawowych pól do wypełnienia przez Klienta.

Instalacja wtyczek społecznościowych na stronie www.

Zaznacz jeśli chcesz aby strona www została wykonana również w dodatkowych wersjach językowych.

Podaj liczbę dodatkowych wersji językowych.

Zaznacz jeśli planujesz na stronie www galerię zdjęć

Dane kontaktowe

Pozycjonowanie

Dane kontaktowe