Spis treści

Część merytoryczna – prelekcje


Dariusz Maćczak – Where efekty, czyli jak rozmawiać z klientem o strategii SEO

Dariusz Maćczak jako jedyny opowiedział na barcampie o współpracy i relacjach z klientami. Skupił się głównie na kontakcie z drugą stroną, zdobyciu zaufania oraz jasnym przedstawieniu planu działania. Nie możemy dziwić się klientom, że po kilku dniach od podpisania umowy dzwonią, żeby dowiedzieć się, where efekty pozycjonowania strony internetowej. Darek podał mnóstwo porad i przykładów, co robić oraz jak rozmawiać z klientami o miesiącu analitycznym, przygotowywaniu strategii SEO oraz samej optymalizacji.

Dariusz Maćczak Empressia prelekcja WarmUp WhitePress 2023 Poznań

Debiut Darka Maćczaka na SEO scenie zdecydowanie zapadnie nam w pamięć. Oficjalnie tego nie wiemy, ale zauważyliśmy, że Darek na 99% urodził się na scenie. Pomimo choroby już w od pierwszych minut wystąpienia pokazał pewność siebie, wiedzę oraz to, że to jest jego kawałek podłogi. Gratulujemy Darkowi występu i czekamy na kolejne!

Prelekcje z chatemGPT w tle

Kolejne prelekcje wygłoszone przez Kamila Kolbusza, Krzysztofa Mierzyńskiego oraz Marcina Duraja można śmiało nazwać okołoGPTowymi. Choć każda z nich była różna, wszystkie przeplatały w sobie różne wizje, opinie i testy dotyczące chatuGPT.

  • Kamil skupił się nie tylko na próbach skutecznego przełączania slajdów 😅, ale we wręcz stand-upowym stylu porwał publikę porównaniem sztucznej inteligencji do tej, rzekomo, prawdziwej.
  • Krzysztof zwrócił uwagę na to, że to wcale nie AI zaczęła generować clickbaitowe nagłówki, treści słabej jakości czy długie artykuły pt. „lanie wody”, z których nic nie wynika. Takie treści, podobnie jak teksty i piosenki disco polo, stworzył człowiek, znajdując publiczność, której to się podoba. A sztuczna inteligencja bazuje na tym, co już jest w sieci.
  • Marcin pokazał różne prompty do generowania tekstów SEO i efekty tworzenia contentu przy pomocy chatu GPT. Wskazał pewną niezdarność AI przy konstruowaniu strategii content marketingowej, nagłówków SEO i samych treści, które ostatecznie nie były zoptymalizowane. Przedstawił efekty testów przeprowadzanych w swoim zespole (wyświetlenia strony nie były spektakularne). Zaznaczył, że działali tylko na contencie, a nie pozyskiwali linków. Porównał efekty własnych testów z inną stroną internetową, przesyconą podobnie wygenerowanymi treściami, jednak tam wyświetlenia są znacznie większe. Pokazał również inne zastosowania czatu w obszarze SEO.

prelekcje WarmUp Poznań 2023

Prezentacje prelegentów były na tyle szerokie, że każdy mógł je zinterpretować na swój sposób. Póki co jeszcze nie wiemy, w jaki sposób AI zrewolucjonizuje współczesny świat czy marketing. Przytoczymy, podobnie jak Kamil Kolbusz, słowa Zhou Enlaia, który ponad 150 lat po rewolucji francuskiej, zapytany o to, jak ocenia jej skutki, odparł: „Jest za wcześnie by oceniać.

Dziękujemy prelegentom za podzielenie się wiedzą i gratulujemy wystąpień!

Konkurs wiedzy i aukcja charytatywna


WhitePress, czyli organizator całej rozgrzewki, po prelekcjach jeszcze bardziej podniósł temperaturę na sali. Wszystko poprzez organizację i przeprowadzenie przez Anię Jaroszewską konkursu wiedzy na temat SEO i działalności firmy WhitePress. W konkursie wzięło udział łącznie około 50 osób, w tym kilka z naszej agencji SEO. W pewnym momencie udało się nam wejść na podium i zdobyć maskotkę WhitePressa, ale głównej nagrody, czyli biletu na SEO & Content Camp nie wygraliśmy. Gratulujemy jednak wszystkim osobom, które zgarnęły nagrody od organizatora i partnerów!

Od nas każdy uczestnik WarmUpu dostał w giftpackach po niebieskim termicznym kubku. I na tym ciepłym geście wsparcie wydarzenia przez agencję SEO Empressia (oprócz głownego sponsoringu of course!) mogłoby się skończyć, ale niektórym wciąż jest mało! 😇 Dlatego w momencie, gdy pojawiła się szansa na wylicytowanie w celach charytatywnych obrazu wygenerowanego przez AI, nasz szef Tomasz Kuśnierczak przelicytował wszystkich. A konkurencja była mocna, bo o obraz walczyła również Ewelina Podrez-Siama oraz Marcin Duraj.

obraz wygenerowany przez AI licytacja WarmUp Poznań 2023

Atrakcje, integracja i after


Rozgrywki w Fifę i Tekkena, rozmowy przy stoisku Senuto, pyszne przekąski, tańce na parkiecie, integracje firmowe i międzyfirmowe pracowników różnych agencji SEO. To tylko niektóre z atrakcji, które czekały na nas na afterze. Poznański WarmUp był świetny, dlatego chcemy jeszcze raz podziękować organizatorowi za to, że mogliśmy być jego częścią. Tymczasem zapraszamy do kupienia biletów na konferencję główną SEO & Content Camp, która odbędzie się już 25-27 maja 2023 r. w Zakopanem!

wyceń pozycjonowanie strony internetowej