Podsumowanie roku 2022
Piątek, godz. 14:00. Wyłączone komputery. Uśmiechy na twarzach. Świąteczne piosenki w tle. Zbierający się tłum w salce konferencyjnej i chill roomie. Tak właśnie rozpoczęło się świętowanie i podsumowanie całego roku 2022 w naszej agencji.
Najpierw podsumowaliśmy rok 2022 z perspektywy content marketingu, który w tym roku pojawił się w naszej strategii na dobre. Dopiero całościowe spojrzenie na minione miesiące i wydarzenia, które miały miejsce, uświadamiły nam, jak dużo się działo.
- Regularne publikowanie wpisów blogowych na stronie
- Zwiększanie zasięgów na firmowych kontach, LinkedInie i Facebooku
- Otwarcie kanału na YouTube
- Publikacje zewnętrzne
- Wystąpienia na uczelniach wyższych i branżowych konferencjach
- Akcje charytatywne i wewnątrzfirmowe
To wszystko udało nam się zrealizować w 2022 roku.
Po tym podsumowaniu właściciele agencji Empressia – Tomasz Kuśnierczak i Tomasz Kubera przedstawili wyniki finansowe firmy, realizację celów w 2022 roku i plan na 2023 r.
Każdy z właścicieli, czuwający nad pracą poszczególnych działów (Tomek Kuśnierczak działu pozycjonowania, a Tomek Kubera działu tworzenia stron internetowych) zaprezentował swoją część, a w niej najlepsze i najbardziej dochodowe projekty, które prowadziliśmy w roku 2022. Większość z nich znajduje się w naszym portfolio. W prezentacjach pojawiło się mnóstwo statystyk ukazanych w miłej dla oka formie. Szefowie wspólnie opowiedzieli o:
- najważniejszych wydarzeniach w firmie,
- przeprowadzce do nowej siedziby,
- imprezach integracyjnych,
- zrealizowanych planach,
- celach na 2023 r.,
- a nawet o tym, kto najczęściej pojawiał się w biurze!
Pomocnik Świętego Mikołaja w agencji Empressia 🎁
Jak wszyscy wiemy, Święty Mikołaj jest bardzo zapracowany, dlatego w tym roku wysłał do agencji Empressia jednego ze swoich pomocników. I jak to w życiu bywa, wszystko było… pokręcone! W tym roku pracownicy Empressia otrzymali listy OD Świętego Mikołaja. Elf, w imieniu swojego pracodawcy, odczytał te listy, podkreślając, kto z pracowników był grzeczny, a kto nie. Okazało się, że grzeczni byli wszyscy i każdy zasłużył na prezent. A było to nie byle co, bo voucher na kilka stówek do wykorzystania na Allegro!
Na końcu elf znalazł w swojej skrzyni jeszcze 2 dodatkowe listy, które Święty Mikołaj napisał specjalnie dla właścicieli agencji Empressia. Pod choinką magicznie pojawiły się prezenty, które jakieś grzeczne dzieci (chyba my) zamówiły u Świętego Mikołaja.
Całemu procesowi odczytywania listów towarzyszył (u)śmiech, czasem delikatne cringowe zmrożenie, niekiedy nawet wzruszenie, ale koniec końców chyba wszyscy byli zadowoleni, a najbardziej Święty Mikołaj, którego elf wyręczył z jego pracy.
I my tam byliśmy, wodę i soki piliśmy 🥂
Coroczne spotkanie świąteczne agencji Empressia kończy się podobnie – na biesiadowaniu w jakiejś poznańskiej restauracji. W tym roku padło na TULUM na Jeżycach, gdzie w otoczeniu bujnej roślinności rodem z dżungli świetnie się bawiliśmy, jedliśmy, rozmawialiśmy oraz integrowaliśmy.
I ta miejska dżungla, która jest de facto metaforą życia w wielkim mieście zdominowanym przez drapacze chmur, jest poniekąd odniesieniem do tego, w jakim świecie odnajduje się agencja Empressia. Dwadzieścia kilka osób otoczonych przez wielkich graczy. Niewielki zespół realizujący ogromne projekty.
Jesteśmy dumni z tego, co udało nam się osiągnąć w 2022 r. Dziękujemy za rok pełen wrażeń, wyjątkowych projektów i ciekawych wyzwań!