LinkedIn is still alive

Uruchomienie nowej usługi live stream na platformie wywołało niemałe poruszenie w branży marketingowej, ponieważ do tej pory serwis pozostawał mocno w tyle, jeśli chodzi o funkcje dla użytkowników. LinkedIn Live jest obecnie dostępny wyłącznie w wersji beta i tylko w Stanach Zjednoczonych. Switcher Studio, Wowza Media Systems, Brandlive czy Wirecast już testują usługę i pracują nad jej wdrożeniem w otwartej wersji.

linkedinlive



Rychło w czas!

600 milionów użytkowników serwisu LinkedIn będzie miało możliwość komunikacji video w czasie rzeczywistym zarówno z wybraną grupą docelową, jak i publicznie. Pete Davies, który zarządza produktami w LinkedIn argumentuje zmianę na platformie aktualnymi trendami – to właśnie video jest najszybciej rozwijającą się formą efektywnej komunikacji.

Partnerem technologicznym projektu jest Microsoft (de facto właściciel portalu) z usługą Azure Media Services, zapewniającą i optymalizującą kodowanie w chmurze. To pierwsza tego rodzaju ingerencja korporacji w bezpośrednie działania na LinkedIn. Ponadto funkcja live stream to również świetna perspektywa dla profesjonalistów, którzy będą mogli wykorzystać to narzędzie w biznesie.

LinkedInLive to z pewnością miła odskocznia z obszaru video. Do tej pory serwis wdrożył tę funkcję tylko w zakresie publikacji/reklam natywnych, dlatego tym bardziej użytkownicy mają powód do radości.

Zanim usługa na stałe zagości na platformie, sprawdź, jak stworzyć kampanię reklamową na LinkedIn, jeśli ominąłeś nasz poradnik.