Planowanie i odkrywanie

Wyzwanie

Współpracę rozpoczęliśmy od wizyty w siedzibie Klienta. Zaopatrzeni w plan, listę pytań i początkowy brief - rozpoczęliśmy spotkanie. Szybko okazało się, że nadajemy na tych samych falach. KRISPOL zmagał się z problemem informatywności - firma w ciągu lat rozwinęła się tak bardzo, że ilość informacji przyćmiła ich strukturę. Klientowi zależało na tym, abyśmy wypracowali strukturę strony i pomogli w jej nowoczesnym przedstawieniu.

Nowoczesna oferta

Jednym z głównych celów było przedstawienie bogatej oferty Klienta w nowoczesny i przystępny sposób.

Architektura informacji

Mieliśmy sprawić, aby każdy typ konsumenta znalazł na stronie to, czego potrzebuje - szybko i bez zbędnego „klikania”.

Selekcja i podział treści

Chcąc spełnić poprzednie cele, musieliśmy rozplanować poszczególne sekcje i treści na stronie, żeby całość była czytelna i przyjemna w odbiorze.

Rezultaty

Nowoczesność i przejrzystość

Po wielu miesiącach prac nad architekturą informacji, makietami, warstwą wizualną, a także chęcią nadążenia za trendami (tymi “tu i teraz”, ale i tymi z przyszłości!) powstała strona internetowa krispol.pl.

Wdrożyliśmy innowacyjne menu z wyszukiwaniem głosowym. Połączyliśmy informacje o produktach z treściami korporacyjnymi, takimi jak np. press room, social media czy podstrona przedstawiającą karierę w KRISPOL.

Oprócz wiedzy o produkcie, postawiliśmy na warstwę wizualną i inspiracyjną. Było to możliwe dzięki materiałom przygotowanym przez naszego Klienta.

Rezultaty

Zakres prac

SERVICE DESIGN

Briefing, spotkania projekowe w celu opracowania wspólnych celów i przewidzenia ryzyk projektowych

UX/UI DESIGN

Przygotowanie makiet i designów dla wersji desktopowej z zachowaniem standardów UX i UI

DEVELOPMENT

Stworzenie strony na systemie WordPress z reużywalnymi blokami Gutenberga, które pozwalają na rozbudowywanie serwisu przez Klienta w prosty sposób

OFERTA PRODUKTOWA - NIE TYLKO SPRZEDAŻ

Jak zadbać o wizerunek?

KRISPOL to firma, która działa na wielu, inetraktywnych polach. Dla nich PR to nie tylko social media, ale również dzielenie się wiedzą.

To podcasty, wideo, e-booki, porady, sponsoring rozgrywek sportowych. I wisienka na torcie, czyli znana twarz wspierająca ich kampanie wizerunkowe.

AMBASADOR MARKI

Łukasz Piszczek

Łukasz Piszczek to ambasador marki KRISPOL, a naszym zadaniem było wplecenie w bogatą architekturę informacji wizerunku piłkarza.

Oprócz ambasadora marki związanego ze sportem, firma KRISPOL to także sponsor drużyny męskiej siatkówki KRISPOL Września.

Responywność

Strona na miarę konkurencji i przyszłości musi spełniać wysokie standardy - responsywność to cecha must have!<br><br>

Web Design

Homepage

KRISPOL

PRZEKIEROWANIA 301

KRISPOL pracowała na swoją markę w Internecie od lat. Zajęliśmy się ścisłą współpracą pod SEO - tak, aby nie stracić wyników pozycjonowania budowanych przez ten czas.

OPTYMALIZACJA SEO

Przy całym procesie przyświecały nam wszystkie zasady optymalizacyjne. Dzięki wsparciu ekspertów z zakresu SEO, mogliśmy trzymać rękę na pulsie.

WEB DESIGN

Desktop

Przedstawienie oferty

Otrzymaliśmy od Klienta informacje, które produkty są kluczowe, jakie dane są w stanie nam dostarczyć i to był nasz punkt wyjścia przy budowaniu podstron produktowych.

Ciekawostki

Stolarka budowlana, bramy, drzwi, ramy okienne, a tak naprawdę o wiele, wiele więcej...

WYSZUKAJ KURS

Wyszukiwarka głosowa

Voice search to gorący temat wielu konferencji w świecie IT. Służy nie tylko połączeniom z serwisami gwarancyjnymi czy... rozmowami z informacyjnymi botami. Na stronie KRISPOL możesz znaleźć interesujące treści poprzez wyszukiwarkę głosową.

Remontujesz dom i zamiast klikania i szukania porad na stronie, wolisz mówić? Sprawdź to!

MOŻLIWOŚĆ BUDOWANIA WŁASNYCH PODSTRON

Bloczki Gutenberga

Dzięki temu, że po stronie Klienta mamy Opiekuna do strony internetowej - mogliśmy stworzyć dodatkowe moduły oparte na bloczkach Gutenberga. To elementy, które służą do prostego układania nowych podstron. Dzięki temu Klient może samodzielnie rozbudowywać stronę!.

Ogromnym wyzwaniem stojącym przed nami było poukładanie serwisu, tak aby można było się w nim odnaleźć. Mnogość elementów interaktywnych i wymagań nie ułatwiała nam tego zadania. Na szczęście na pokładzie mieliśmy ekspertów od architektury informacji, a bogate doświadczenie w projektach z wielu branż pozwoliło nam zbudować solidny serwis, pełen nowoczesnych rozwiązań i nawigacją ułatwiającą dotarcie do najważniejszych treści!

AGNIESZKA Project Manager

Oprócz designu, który musieliśmy oddać za pomocą kodu, wprowadzaliśmy dla Klienta dodatkowe moduły, które chciał używać do kampanii promocyjnych w przyszłości, np. licznik czasu. Takie rozwiązania pojawiają się na stronie wraz ze startem kolejnych kampanii. Miło jest widzieć, że produkt, w który włożyliśmy tyle pracy, jest zarządzany i umiejętnie wykorzystywany!.

MATEUSZ Front-end Developer

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności