Wprowadzenie
Chochołowskie Termy
W 2016 roku w Chochołowie, klimatycznej wsi w górach, powstał największy kompleks basenów termalnych w Polsce. Ponad 3000 metrów kwadratowych wody, 30 niecek basenowych, saunarium, strefa SPA & Wellness, centrum sportowe i restauracja. A to wszystko zaledwie 25 km od Zakopanem. Stworzenie przestrzeni z wodnymi atrakcjami sprawiło, że Chochołowskie Termy stały się bardzo ważnym punktem turystycznym na mapie Polski.
Na fali stale zwiększającego się zainteresowania Chochołowskimi Termami zaistniała potrzeba stworzenia nowej strony internetowej dostosowanej do potrzeb użytkowników oraz współczesnych trendów w projektowaniu www. Postanowiliśmy wypłynąć z Chochołowskimi Termami na szerokie wody i, musimy to przyznać, czuliśmy się jak ryby w wodzie.
Planowanie i odkrywanie
Wyzwanie
Poprzednia strona Chochołowskich Term nie oddawała nowoczesnego charakteru obiektu sportowo-wodnego, przez co nie spełniała założeń biznesowych naszego Partnera. Pomimo tego, że na pierwotnej stronie znajdowało się dużo treści, użytkownicy mieli trudność ze znalezieniem ważnych dla siebie informacji. Wcześniej, by dojść do źródła, musieli płynąć pod prąd, dlatego w tej kwestii postawiliśmy na proste rozwiązania. Naszym celem było stworzenie praktycznej, responsywnej i nowoczesnej strony internetowej, po której użytkownik będzie mógł poruszać się płynnie oraz intuicyjnie. Połączyliśmy potrzeby naszego Partnera z kreatywnymi pomysłami i sprawdzonymi rozwiązaniami technologicznymi. Dążyliśmy tym samym do uzyskania efektu, z którego obie strony byłyby zadowolone.
Intuicyjność
Strona została zaprojektowana tak, by każdy użytkownik mógł szybko znaleźć ważne dla siebie informacje.
Integracje i wdrożenia
Zajęliśmy się podłączeniem gotowych rozwiązań sklepu i wirtualnego spaceru oraz zintegrowaliśmy stronę z API Instagrama.
Cel biznesowy
Nowa strona pozwala użytkownikowi szybciej i łatwiej dotrzeć do informacji o ofercie, cenach bądź aktualnych wydarzeniach.
Rezultaty
Synergia w działaniu
Morze pomysłów, nieustanna pomoc ze strony naszego Project Managera, rzetelna praca oparta na doświadczeniu, umiejętnościach oraz zapleczu technologicznym i… mamy to! Wdrożyliśmy zaplanowane zmiany, pomysły i porady z zakresu UX, podchodząc do zadania kompleksowo: od zaprojektowania strony, przez doradztwo, aż po jej profesjonalne wykonanie.
Rezultaty
Zakres prac
SERVICE DESIGN
Zrozumienie potrzeb Partnera, pomysły na każdą wątpliwość oraz profesjonalne doradztwo na każdym etapie pracy nad stroną.
UX/UI DESIGN
Projekt interfejsu zapewniający użytkownikowi pozytywne doświadczenia - zarówno od strony praktycznej, jak i estetycznej.
DEVELOPMENT
Stworzenie strony na systemie Wordpress i wykonanie intuicyjnego w obsłudze, indywidualnego systemu zarządzania treścią.
Responywność
Nowoczesna strona w pełni dostosowana do rozdzielczości ekranu na urządzeniu mobilnym. Użytkownicy mogą korzystać z serwisu Chochołowskich Term ze smartfonów, tabletów i laptopów w każdym miejscu - również podczas podróży czy na górskiej wycieczce. Mobilna wersja daje możliwość sprawdzania najważniejszych informacji i łatwego kupowania biletów do aquaparku.
Web Design
Homepage
Chochołowskie Termy
BAZA NOCLEGOWA
Zakładka, w której znajdują się obiekty partnerskie Chochołowskich Term. Innowacyjny pomysł ułatwiający klientom aquaparku znalezienie noclegu w sprawdzonych obiektach. Dla użytkownika to przede wszystkim dodatkowa funkcjonalność, wykraczająca poza doświadczenia w obrębie samej strony.
ANGAŻUJĄCE CTA
Dla wyższego poziomu konwersji na stronie, popłynęliśmy z prądem użyteczności i pokazaliśmy, że wezwanie do działania to istotny punkt wypełniania celów biznesowych. CTA są drogowskazem, zatrzymują użytkownika w obrębie strony, pomagają w zaplanowaniu udanego wypadu do Chochołowskich Term.
WEB DESIGN
Desktop
Przedstawienie oferty
Jak przedstawić dużo treści w przystępny sposób? Właśnie tak! Podzieliliśmy treść na bloki, wykonaliśmy animacje, zastąpiliśmy wybrane teksty obrazkami - tak, by całość była czytelna i przyjemna dla oka.
Ciekawostki
Moduł z ciekawostkami zaspokaja głód każdego żądnego wiedzy użytkownika. Stworzyliśmy przestrzeń dla wartościowego i angażującego contentu. Osoby odwiedzające stronę Chochołowskich Term stają się częścią społeczności, która dowiaduje się na przykład, skąd pochodzą wody termalne, jaką powierzchnię mają poszczególne niecki basenowe oraz jakie atrakcje czekają na nich w podhalańskim aquaparku.
WIDGET KUP BILET
Kup bilet z każdego miejsca na stronie
Na każdym miejscu na stronie za użytkownikiem podąża pomocniczy widget, dzięki któremu można w prosty sposób kupić bilet do Chochołowskich Term lub wydarzeń organizowanych na terenie obiektu. To duże ułatwienie dla użytkownika, który, po uzyskaniu najważniejszych dla siebie informacji, może jednym przyciskiem przenieść się do sklepu z biletami. Widget jest spójny z identyfikacją wizualną strony - gdy podąża za użytkownikiem, ma kolor niebieski, a gdy użytkownik najedzie na niego kursorem, staje się pomarańczowy.