Start
Co znajdziesz w tym Case Study?
Słowem wstępu
Dlaczego pozycjonowanie strony internetowej jest ważne?
Opis firmy
Sprawdź, z kim i nad czym pracowaliśmy
Wyznaczone cele
Zlokalizowanie problemu i plan pracy
Wykonane prace
Realizacja planu w praktyce
Efekty
Zobacz realne wyniki naszej pracy
Podsumowanie
Czy było warto?
Słowem wstępu
Pozycjonowanie stron internetowych dla firm lokalnych często wiąże się z pewnymi ograniczeniami, w szczególności pod kątem potencjalnego ruchu organicznego, jaki możemy uzyskać. Istnieje jednak szansa na jego maksymalizację i wykorzystaliśmy ten potencjał.
Opis firmy
Dla kogo pracowaliśmy?
Firma, z którą podjęliśmy współpracę, zajmuje się produkcją i montażem ogrodzeń stalowych. W ofercie uzupełniającej posiada również automatykę do bram, dodatki i akcesoria do ogrodzeń, furtek czy bram. Marka działa lokalnie na terenie Poznania.
Zlokalizowanie problemu i wyznaczenie celu
Co odkryliśmy i jakie zadania sobie postawiliśmy?
Ze względu na fakt dość nieaktualnej strony internetowej, zaproponowaliśmy rozpoczęcie działań od zaprojektowania jej na nowo. Klient zgodził się. Przyznam w tym miejscu, że ten rodzaj współpracy lubimy najbardziej. Zaprojektowana przez nas strona www, w całym procesie jej tworzenia, już od samego początku była realizowana z myślą o jej późniejszym pozycjonowaniu. Celem było zatem osiągnięcie jak największego ruchu organicznego z fraz lokalnych, takich jak centrum ogrodzeń Poznań, ogrodzenia stalowe Poznań, bramy stalowe Poznań i inne.
Wykonane prace
Co zrobiliśmy?
Link building
Mając świadomość tego, jak istotne jest wypromowanie strony internetowej producenta ogrodzeń, postawiliśmy na pozyskanie linków zewnętrznych ze zdywersyfikowanych źródeł. Tym sposobem zdobyliśmy linki z forów internetowych, tematycznych blogów, artykułów sponsorowanych, a także z witryn partnerów biznesowych naszego klienta. Stworzyliśmy sieć naturalnych i wartościowych linków.
Opisy kategorii i produktów
Nowa, zoptymalizowana pod SEO i przemyślana struktura strony www pozwoliła nam stworzyć dużo merytorycznych oraz dopracowanych treści. Sam katalog produktów dał nam szerokie pole do działania. Każda kategoria i produkt mógł zostać dokładnie opisany.
Artykuły blogowe
Nacisk położyliśmy również na treści blogowe, które oprócz komunikatów sprzedażowych do dziś odpowiadają na pytania użytkowników, np. „Jakie ogrodzenie palisadowe wybrać?”, „Ile kosztuje ogrodzenie stalowe” i inne. Tym samym zbudowaliśmy topical authority strony, który ma ogromne znaczenie w procesie pozycjonowania.
Wykresy z narzędzia
Google Search Console
Wzmożony ruch organiczny, przekładający się na satysfakcjonującą liczbę zapytań dla naszego Klienta
Blisko 3 000 wejść miesięcznie, to wynik przerastający oczekiwania Klienta
Wykaz ilości fraz znajdujących się w TOP3, TOP10 oraz TOP100 wyszukiwania Google.pl
Wzrost ilości domen zawierających linki odsyłające do strony klienta
Pozycje
Fraz kluczowych
Poprawa pozycji witryny na wybrane frazy kluczowe w ujęciu półrocznym
Wzrost pozycji podstron w wynikach wyszukiwania, obserwowany w okresie 6 miesięcy
Podsumowanie
Jak w ciągu roku wzrosła widoczność strony?
Decyzja o stworzeniu nowej strony od początku zoptymalizowanej pod SEO pomogła skupić się na działaniach związanych z link buildingiem oraz content marketingiem. Z kolei regularne, przemyślane i profesjonalne prace przyczyniły się nie tylko do zwiększenia widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, ale również do zaistnienia w świadomości marki wśród konsumentów. Jak nie trudno się domyślić, klient przedłużył z nami umowę, a my dalej działamy, trzymając się tych samych założeń.
Chcesz wiedzieć co
możemy zrobić dla Ciebie?
Skontaktuj się
Pomożemy Ci kompleksowo: od audytu SEO, przez content marketing, po wieloetapowe pozycjonowanie strony www i e-commerce.
Wypełnij brief