SEO case study dla firmy zajmującej się produkcją oraz montażem ogrodzeń stalowych

Jak osiągnęliśmy ruch organiczny na poziomie 3000 wejść miesięcznie z fraz lokalnych?

Słowem wstępu

Pozycjonowanie stron internetowych dla firm lokalnych często wiąże się z pewnymi ograniczeniami, w szczególności pod kątem potencjalnego ruchu organicznego, jaki możemy uzyskać. Istnieje jednak szansa na jego maksymalizację i wykorzystaliśmy ten potencjał.

02

Opis firmy
Dla kogo pracowaliśmy?

Firma, z którą podjęliśmy współpracę, zajmuje się produkcją i montażem ogrodzeń stalowych. W ofercie uzupełniającej posiada również automatykę do bram, dodatki i akcesoria do ogrodzeń, furtek czy bram. Marka działa lokalnie na terenie Poznania.

Zlokalizowanie problemu i wyznaczenie celu
Co odkryliśmy i jakie zadania sobie postawiliśmy?

03

Ze względu na fakt dość nieaktualnej strony internetowej, zaproponowaliśmy rozpoczęcie działań od zaprojektowania jej na nowo. Klient zgodził się. Przyznam w tym miejscu, że ten rodzaj współpracy lubimy najbardziej. Zaprojektowana przez nas strona www, w całym procesie jej tworzenia, już od samego początku była realizowana z myślą o jej późniejszym pozycjonowaniu. Celem było zatem osiągnięcie jak największego ruchu organicznego z fraz lokalnych, takich jak centrum ogrodzeń Poznań, ogrodzenia stalowe Poznań, bramy stalowe Poznań i inne.

Tomasz Kuśnierczak
CEO & Founder Empressia

Tomasz Kuśnierczak - CEO & Founder Empressia

Wykonane prace
Co zrobiliśmy?

04

Link building

Mając świadomość tego, jak istotne jest wypromowanie strony internetowej producenta ogrodzeń, postawiliśmy na pozyskanie linków zewnętrznych ze zdywersyfikowanych źródeł. Tym sposobem zdobyliśmy linki z forów internetowych, tematycznych blogów, artykułów sponsorowanych, a także z witryn partnerów biznesowych naszego klienta. Stworzyliśmy sieć naturalnych i wartościowych linków.

Opisy kategorii i produktów

Nowa, zoptymalizowana pod SEO i przemyślana struktura strony www pozwoliła nam stworzyć dużo merytorycznych oraz dopracowanych treści. Sam katalog produktów dał nam szerokie pole do działania. Każda kategoria i produkt mógł zostać dokładnie opisany.

Artykuły blogowe

Nacisk położyliśmy również na treści blogowe, które oprócz komunikatów sprzedażowych do dziś odpowiadają na pytania użytkowników, np. „Jakie ogrodzenie palisadowe wybrać?”, „Ile kosztuje ogrodzenie stalowe” i inne. Tym samym zbudowaliśmy topical authority strony, który ma ogromne znaczenie w procesie pozycjonowania.

Wykresy z narzędzia
Google Search Console

search console case study

Wzmożony ruch organiczny, przekładający się na satysfakcjonującą liczbę zapytań dla naszego Klienta

search console case study

Blisko 3 000 wejść miesięcznie, to wynik przerastający oczekiwania Klienta

search console case study

Wykaz ilości fraz znajdujących się w TOP3, TOP10 oraz TOP100 wyszukiwania Google.pl

search console case study

Wzrost ilości domen zawierających linki odsyłające do strony klienta

Pozycje
Fraz kluczowych

search console case study

Poprawa pozycji witryny na wybrane frazy kluczowe w ujęciu półrocznym

search console case study

Wzrost pozycji podstron w wynikach wyszukiwania, obserwowany w okresie 6 miesięcy

Podsumowanie
Jak w ciągu roku wzrosła widoczność strony?

Decyzja o stworzeniu nowej strony od początku zoptymalizowanej pod SEO pomogła skupić się na działaniach związanych z link buildingiem oraz content marketingiem. Z kolei regularne, przemyślane i profesjonalne prace przyczyniły się nie tylko do zwiększenia widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, ale również do zaistnienia w świadomości marki wśród konsumentów. Jak nie trudno się domyślić, klient przedłużył z nami umowę, a my dalej działamy, trzymając się tych samych założeń.

Chcesz wiedzieć co
możemy zrobić dla Ciebie?
Skontaktuj się

Pomożemy Ci kompleksowo: od audytu SEO, przez content marketing, po wieloetapowe pozycjonowanie strony www i e-commerce.

Wypełnij brief
cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności
Case study - Empressia

Sprawdź, jak zwiększyliśmy sprzedaż o 640% w sklepie internetowym
naszego klienta.

Zobacz Wideo

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.