Majowa edycja SEO&Ads na poznańskim fyrtlu
Jak sama nazwa wskazuje, wydarzenie organizowane przez poznańską agencję Widoczni dotyczyło tematyki pozycjonowania stron internetowych oraz kampanii sponsorowanych Google Ads. Na sali znajdowali się sympatycy i eksperci zarówno jednej, jak i drugiej strony mocy. Na szczęście nie doszło do żadnych zgrzytów 😇
Przedstawiciele agencji Empressia brali udział prawie we wszystkich edycjach SEO na Fyrtlu (oprócz trzeciej), dlatego i tym razem nie mogło nas zabraknąć. Dlaczego?
- Po pierwsze: wydarzenie jest za darmo, co większość uważa za uczciwą cenę.
- Po drugie: fajnie spotkać się w gronie osób, które rzeczywiście wiedzą, czym się zajmujecie (Ile lat zajęło Wam wytłumaczenie rodzinie i przyjaciołom, co znaczy SEO i co w ogóle robicie w pracy? A może się poddaliście? 🏳️).
- Po trzecie: networking!
- Po czwarte: prelekcje, czyli ciekawostki z branży i poznanie perspektywy osób z innych agencji. A luźna atmosfera przy różnych napojach tylko umila przyswajanie wiedzy.
Relacja z SEO&Ads na Fyrtlu #4
Na pierwszy (sceniczny) ogień poszła Anna Zalewska z agencji Widoczni, która była zarówno prowadzącą całego wydarzenia, jak i prelegentką. W swojej prezentacji przedstawiła różne punkty widzenia wdrożenia oraz stosowania chatu GPT w content marketingu. Z uśmiechem na twarzy i ciekawymi przykładami przeprowadziła nas przez (czasami zabawne) „rozmowy” z chatem i uświadomiła, jak ważne jest męczenie tego programu oraz pisanie dobrych promptów.
Druga na scenie pojawiła się kolejna reprezentantka agencji Widoczni – Ola Szymkowiak. Z pasją w oczach opowiedziała o dobrej optymalizacji kampanii Performance Max, ukrytych opcjach, o których warto pamiętać i różnych formatach kreacji, które mogą przykuć uwagę użytkowników oraz zapewnić konwersje.
Trzeci prelegent, czyli Paweł Konopiński z Grupy TENSE, w luźny i żartobliwy sposób przedstawiał dość groźne wizje przyszłości (które przynajmniej tak czasami są przedstawiane w SEO 😱), ale spokojnie – Paweł jest przekonany, że SEO się nie kończy, specjaliści nadal będą mieli pracę, a sztuczna inteligencja i tak otacza (i będzie otaczać) nas w wielu miejscach i wymiarach, nie tylko pod postacią chatu GPT z OpenAI.
Na koniec wisienką na torcie był nasz Specjalista SEO, czyli Dariusz Maćczak. W swojej prezentacji skupił się na budowaniu oraz utrzymywaniu relacji z klientem. Darek twierdzi, że same wyniki wcale nie gwarantują udanej i długiej współpracy. Ekspert przytoczył nasze agencyjne praktyki i to, jak pracujemy z klientami. W naszej agencji SEO to właśnie pozycjonerzy są jednocześnie opiekunami całego projektu i de facto klienta.
Konferencje, szkolenia i spotkania w SEO to nieodłączny element działań. Staramy się w nich uczestniczyć nie tylko jako publiczność, ale również eksperci, którzy dzielą się wiedzą, własnymi rozwiązaniami oraz podejściem, które działa.
Chcecie współpracować z ekspertami, którym zależy na dobrych relacjach z klientami oraz są przykładem dla innych specjalistów z branży? Czekamy na kontakt z Waszej strony... internetowej! 💻