Włocławek

Pozycjonowanie stron internetowych - Włocławek

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Cześć! Co u Ciebie słychać? Jak Ci idzie zarządzanie promocją firmy? Masz pewność, że podjąłeś już wszelkie możliwe i słuszne działania w zakresie optymalizacji jej rozwoju? Zostań z nami nieco dłużej, a opowiemy Ci, co ma do zaproponowania marketing internetowy w tym zakresie.

Fakt, że znalazłeś się u nas, każe nam przypuszczać, że stoisz przed wyborem usług optymalnej agencji SEO. Musisz wiedzieć, że nasza agencja SEO Empressia profesjonalnym pozycjonowaniem stron www zajmuje się już od ponad 10 lat. Na doświadczenie naszego zespołu składa się wieloletnia współpraca z kontrahentami różnych branż oraz nieustannie pogłębiana i aktualizowana wiedza z zakresu trendów marketingu internetowego. Branża pozycjonowania to dla nas nie tylko praca, ale pasja, którą chcemy dzielić się z przedsiębiorcami z całej Polski.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Co daje pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie polega na zwiększaniu widoczności witryn w sieci. Objawia się ono poprzez windowanie witryn na wyższe pozycje w wyszukiwarce Google na wybraną frazę. Słowa kluczowe są natomiast formą wyrażenia potrzeby lub zainteresowania, którą potencjalny klient wpisuje w okno wyszukiwarki. W odpowiedzi Google proponuje mu strony internetowe, które nie tylko są zgodne z tematycznymi oczekiwaniami internauty, ale które są także atrakcyjne pod względem funkcjonalnym, merytorycznym i praktycznym. Poziom ich jakości Google weryfikuje za pomocą algorytmów.

Pozycjonowanie a algorytmy Google

Zadaniem pozycjonera jest nie tylko właściwy dobór słów kluczowych o najwyższym stopniu powiązania tematycznego z charakterystyką oferty. W procesie pozycjonowania równie istotne jest sprostanie standardom robotów Google. Ostateczna ilość i specyfikacja algorytmów Google nie jest znana. Doświadczenie specjalistów SEO pozwoliło jednak na opracowanie skutecznych strategii przynoszących satysfakcjonujące rezultaty w zakresie zwiększania widoczności stron www w sieci.

4 filary pozycjonowania stron internetowych

  • Słowa kluczowe - umożliwiają dotarcie klientów do interesującej ich oferty. Ich właściwy dobór jest fundamentem skutecznego pozycjonowania stron. Zawierają się zarówno we wszelkich treściach obecnych na stronie, jaki i w meta tagach, opisach obrazów, czy adresach URL. Do najlepiej konwertujących słów kluczowych należą frazy składające się z przynajmniej 3-4 wyrazów. Stosowane są bowiem przez konsumentów znajdujących się na dalszym etapie lejka sprzedażowego oraz bardziej przekonanych do zakupu danego produktu.
  • Content Marketing - słowem klucz wysokiej jakości treści strony internetowej jest grupa docelowa. Na jej podstawie określa się optymalny sposób komunikacji z odbiorcami, oraz rodzaj zawartych w niej argumentów i informacji. Content marketing świetnie odzwierciedla rolę sprzedawcy w sklepie stacjonarnym. Odpowiada na ewentualne pytania i wątpliwości potencjalnych klientów, zwiększa zaufanie odbiorców do marki, atrakcyjnie przedstawia ofertę i co ważne - stanowi podstawowy nośnik słów kluczowych.
  • Link building - linkowanie odnosi się zarówno do działań w obszarze witryny, jak i poza nią. Link builderzy zewnętrzni zajmują się pozyskiwaniem wysokiej jakości linków prowadzących do pozycjonowanej domeny. Link building wewnętrzny odpowiada natomiast za intuicyjność witryny i nawigację użytkownika w jej obszarze. To z kolei wpływa na wzrost zaangażowania odbiorcy i minimalizację współczynnika odrzuceń witryny. Linkowanie pochłania niekiedy nawet 50% środków finansowych inwestowanych w pozycjonowanie.
  • Dane techniczne strony - jednym z priorytetów wyszukiwarki Google, jest zapewnienie swoim klientom wysokiego poziomu komfortu użytkowania stron www. Funkcjonalność stron firm z Włocławka, jak i pozostałych miast całej Polski niewątpliwie podnosi ich optymalizacja techniczna. Odnosi się ona między innymi do: szybkości ładowania witryn, poziomu jej bezpieczeństwa, braku błędów 404, responsywności i wielu innych aspektów. Mimo że techniczne SEO strony nie jest podstawą pozycjonowania, to niewątpliwie skutecznie wspiera jego proces.

Działania SEO a pozycjonowanie

Część czynników wymienionych powyżej odnosi się do optymalizacji SEO (Search Engine Optimization), czyli procesu dopasowywania specyfikacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. Warto wiedzieć, że działania SEO nie są tym samym, co pozycjonowanie w ujęciu całościowym. Nie ulega natomiast wątpliwości, że zaniedbanie elementu strategii SEO sprawia, że pozostałe działania w zakresie windowania witryn na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google stają się niemal bezskuteczne.

Pozycjonowanie sklepów

Lokalne pozycjonowanie stron - Włocławek

Podstawą promocji firm z Włocławka jest bez wątpienia pozycjonowanie lokalne. Skuteczność strategii pozycjonowania lokalnego polega na kierowaniu oferty tylko do osób, które w danym momencie mają realną możliwość z niej skorzystania lub wyrażają zainteresowanie określoną usługą, lub produktem. Na pozycjonowanie lokalne najczęściej decydują się punkty usługowe, lokale gastronomiczne, obiekty noclegowe, miejsca rozrywki czy sklepy z artykułami spożywczymi.

Lokalne SEO - zalety

  • Szybkie dotarcie do grupy docelowej,
  • Niższe koszty pozycjonowania,
  • Większa skuteczność podejmowanych działań,
  • Ułatwienie dotarcia do siedziby firmy za pomocą profilu Google Moja Firma w Google Maps.

Jeśli wciąż zastanawiasz się nad lokalnym pozycjonowaniem swoich biznesowych stron we Włocławku - nie zwlekaj zbyt długo. Wypracowanie tych samych efektów w przyszłości może okazać się nieco trudniejsze i bardziej kosztowne.

Włocławek - pozycjonowanie stron i ich cena

To, ile kosztuje pozycjonowanie, zależne jest od wielu czynników. Fakt ten determinują zróżnicowane specyfikacje poszczególnych stron internetowych, wymagające często odmiennych działań optymalizacyjnych. Punktem wyjściowym dla wstępnej wyceny pozycjonowania jest natomiast audyt SEO. Określa on ogólną kondycję strony i wskazuje obszary wymagające poprawy i optymalizacji. Na jego podstawie możliwe jest ponadto sporządzenie checklisty zadań, które są podstawą tworzenia strategii pozycjonowania w ujęciu czasowym i finansowym.

Cennik pozycjonowania zależy między innymi od:

  • Ilości i popularności wyszukiwanych fraz kluczowych,
  • Rodzaj strony i liczba jej podstron,
  • Wiek domeny i dotychczasowe działania podjęte na jej rzecz,
  • Ilość koniecznych do usunięcia błędów
  • Ilość zamówionych treści,
  • Czas trwania i rodzaj umowy.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów online kieruje się standardowymi zasadami pozycjonowania stron. W ich przypadku wyraźny nacisk kładzie natomiast na wysokiej jakości treści zawierające słowa kluczowe. Potrzebę rozbudowanego content marketingu determinuje obecność produktów i kategorii oraz bloga firmowego. Co więcej, duże znaczenie ma także link building wewnętrzny, który ułatwia użytkownikom poruszanie się w obrębie witryny oraz pomiędzy podstronami. Cena pozycjonowania średniej wielkości sklepu online rozpoczyna się zazwyczaj od wartości 4000 zł netto.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Pozycjonowanie stron internetowych - Włocławek

Nie ulega wątpliwości, że skuteczne pozycjonowanie stron internetowych warunkuje poziom usług, jakie oferuje określona agencja SEO. Jego wartość zależna jest natomiast od doświadczenia specjalistów SEO, którzy ją współtworzą. Pozycjonerzy agencji Empressia wyróżniają się nie tylko kwalifikacjami różnych obszarów marketingu internetowego, ale prawdziwą pasją względem branży pozycjonowania.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepu

Pozycjonowanie strony - korzyści:

  • Zwiększenie widoczności strony www w wyszukiwarce Google,
  • Optymalizacja procesu pozyskiwania nowych klientów,
  • Długotrwałe rezultaty,
  • Budowa wizerunku marki w sieci,
  • Dogodna komunikacja z odbiorcami,
  • Strona www jako nowoczesna wizytówka firmy,
  • Intratna inwestycja w przyszłość firmy,
  • Szansa dla nowo powstałych biznesów.

Pozycjonowanie - Włocławek stawia na rozwój biznesowy miasta

    Jeśli zależy Ci na sprzedaży większej ilości zleceń, osiąganiu lepszych wyników biznesowych oraz wysokich pozycji w rankingu Google - sprawdź nas. Pomyślność podejmowanych przez nas projektów potwierdza nie tylko nasze portfolio, ale zadowolenie setki dotychczasowych klientów. Postaw zdecydowany krok w stronę rozwoju swojego biznesu już dziś!

Oceń nasze usługi
4.3/5 na podstawie 7 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności
Case study - Empressia

Sprawdź, jak zwiększyliśmy sprzedaż o 640% w sklepie internetowym
naszego klienta.

Zobacz Wideo