Rzeszów

Pozycjonowanie stron internetowych - Rzeszów

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Pozycjonowanie jest jedną z najczęściej wybieranych strategii promocyjnych firm w Rzeszowie i miastach z całej Polski. Proces ten ułatwia wejście na rynek nowym podmiotom gospodarczym oraz umacnia pozycję w branży już istniejących przedsiębiorstw. Jeśli poszukujesz sprawdzonych rozwiązań, które pomogą Ci rozwinąć swój biznes, to pozycjonowanie z pewnością należy do metod, które opłaci Ci się poznać nieco bliżej.

Mówi się, że strona internetowa zastąpiła przedsiębiorcom wizytówkę tradycyjną, a pozycjonowanie jej bezpośrednie wręczenie odbiorcy. Zwiększenie widoczności strony w sieci pozwoli Ci na dotarcie do znacznie większej liczby potencjalnych klientów i zwielokrotnienie szansy sprzedaży. Jeśli jesteś gotowy na diametralny rozwój firmy, odezwij się do nas już dziś!

Darmowa wycena

Co wyróżnia nasze serwisy?

Funkcjonalność

Prosta obsługa

Unikalny design

Łatwa rozbudowa

Szybkość działania

Pozycjonowanie stron internetowych - Rzeszów

Rzeszów to szybko rozwijające się miasto województwa podkarpackiego. Ma ono coraz więcej do zaoferowania w kontekście kulturowym, urbanistycznym, ale także biznesowym oraz usługowym. Zwiększone zagrożenie ze strony podmiotów konkurencyjnych w poszczególnych branżach zmusza natomiast inwestorów do poszukiwania nowych rozwiązań w zakresie promocji swoich firm. Jedną z najczęściej obieranych strategii przez rzeszowskich przedsiębiorców jest właśnie pozycjonowanie.

Jakie usługi zawiera pozycjonowanie strony internetowej?

Jeśli posiadasz osobistą lub prywatną stronę internetową, prawdopodobnie przynajmniej raz w życiu spotkałeś z jakąkolwiek formą pozycjonowania. Trzeba przyznać, że jest to obszar obejmujący wyjątkowo dużą ilość czynników, które nieustannie poddawane są obszernym analizom. Do tej pory specjalistom marketingu internetowego udało się rozpoznać już wiele z nich. Są nimi między innymi cechy stron internetowych, które Google uznaje za potencjalnie atrakcyjne dla swoich użytkowników. Zadaniem pozycjonera jest optymalizacja witryny w taki sposób, by odpowiadała ona w najwyższym stopniu wymaganiom algorytmów Google pod względem technicznym, praktycznym oraz wizualnym.

Jakie cechy strony internetowej pozytywnie wpływają na pozycjonowanie strony internetowej?

  • Wartościowy content - merytoryczna oraz wizualna zawartość strony internetowej jest weryfikowana nie tylko przez jej odbiorców, ale także przez algorytmy Google. Tworzenie wysokiej jakości treści pomaga w budowie zaufania klientów do marki oraz wizerunku eksperta w branży. W jej kontekście warto pamiętać o doborze właściwych słów kluczowych oraz unikaniu duplikacji treści. To zadanie przypisane jest wykwalifikowanym copywriterom agencji SEO.

  • Działania SEO - w sposób niebagatelny wpływają na proces organicznego zwiększania konwersji stron internetowych Google. Pozycjonowanie stron internetowych obejmuje przede wszystkim kwestie dotyczące struktury witryny, obecnych na niej treści, meta tagów, linkowania zewnętrznego i wewnętrznego oraz tworzenia przyjaznych adresów URL i tytułów grafik.
  • Responsywność strony - możliwość dogodnego wyświetlania witryny na urządzeniach mobilnych zwiększa jej pozycje w wyszukiwaniach Google. Tę cechę strony kontroluje aktualizacja o nazwie Mobilegeddon wprowadzona przez Google w 2015 roku. Warto pamiętać, że około 50% internautów korzysta z internetu właśnie przy użyciu smartfona.
  • Szybkość ładowania strony - czas, w którym ukaże się zawartość strony internetowej, ma niebywałe znaczenie zarówno w kontekście upodobań użytkowników fizycznych, jak i wyszukiwarki Google. Ten parametr można zwiększyć poprzez zmniejszenie wagi zdjęć obecnych na stronie, minimalizację kodu strony, kompresję gzip, liczbę wykorzystywanych wtyczek i wiele innych.
  • Certyfikat SSL - forma ochrony strony internetowej zwiększająca stopień jej bezpieczeństwa i ochrony danych. Większość przeglądarek informuje użytkowników o obecności lub braku certyfikatu SSL strony internetowej. Badania agencji John Cabot wskazały, że aż 64% z nich zrezygnowałoby z dalszego użytkowania strony jego pozbawionej. Z opisem ich przebiegu można zapoznać się na oficjalnej stronie brytyjskiego bloga Real Business.
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Dlaczego niekiedy trudniej osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google mimo zastosowanych działań?

Wyżej wymienione czynniki wskazują na niewątpliwą złożoność procesu pozycjonowania. Co więcej, na każdy z nich pozycjonerzy mogą wpływać w zróżnicowanym stopniu. Istnieją natomiast także takie aspekty, na które specjalista SEO nie ma bezpośredniego wpływu, jednak może redukować ich negatywne skutki oddziałujące pozycjonowanie. Należą do nich:

  • stopień konkurencyjności stron branżowych,
  • historia witryny,
  • wiek domeny,
  • rodzaj technologii, przy której użyciu powstała dana strona internetowa (może być ona mniej lub bardziej przyjazna optymalizacji SEO).

Pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie jest ponadto także pewnego rodzajem sztuką wyborów. Jej założeniem jest wypracowanie kompromisu pomiędzy skutecznością działań SEO a innymi funkcjami strony internetowej. Dla przykładu duża ilość treści na podstronach podoba się algorytmom Google, jednak nie zawsze jej realnym użytkownikom i właścicielom. Podobna zależność występuje w kontekście grafik, które z jednej strony zwiększają walory wizualne i komercyjne witryny, a z drugiej spowalniają ładowanie strony. Zadaniem specjalistów branży pozycjonowania jest odnajdywanie złotych środków poszczególnych aspektów optymalizacji witryny.

Pozycjonowanie sklepów

10 złotych praktyk w zakresie optymalizacji strony internetowej

  1. Tworzenie zoptymalizowanych treści na stronie.
  2. Optymalizacja meta title i meta description.
  3. Likwidacja błędów, dodanie stosownych przekierowań.
  4. Dbałość o logiczną architekturę strony.
  5. Odpowiednia organizacja linkowania wewnętrznego.
  6. Optymalizacja obrazów oraz zasobów strony internetowej, w celu jej przyspieszenia.
  7. Prowadzenie bloga przyciągającego ruch na dodatkowe frazy i dostarczającego dodatkową wartość użytkownikom.
  8. Tworzenie przyjaznych adresów URL.
  9. Zadbanie o responsywność strony oraz prawidłowe wyświetlanie na wszystkich urządzeniach mobilnych.
  10. Optymalizacja pliku robots.txt oraz stworzenie i przesłanie do Google mapy strony.
Pozycjonowanie sklepu internetowego

Pozycjonowanie lokalne

Lokalne pozycjonowanie jest dogodną alternatywą windowania stron internetowych firm o ograniczonym zasięgu prosperowania. Celem jego zabiegu jest kierowanie oferty tylko do osób, które mają realną możliwość korzystania z produktów lub usług określonej firmy. Należą do nich osoby zamieszkujące lub tymczasowo przebywające na obszarze zasięgu oddziaływania biznesu lokalnego. Strategia pozycjonowania lokalnego charakteryzuje się większą skutecznością i ekonomią podejmowanych działań. Chętnie korzystają z niego małe i średnie przedsiębiorstwa, a także punkty usługowe.

Darmowa wycena

Pozycjonowanie sklepów internetowych - siła contentu

Jednym ze wciąż bagatelizowanych czynników zwiększających widoczność sklepu internetowego w sieci jest obecność wysokiej jakości contentu zarówno na jego stronie głównej, jak i podstronach. Do dziś wielu właścicieli sklepów online korzysta z opisów produktów pochodzących od producenta, które powodują duplikacje treści i spadek strony sklepu w rankingach Google. Opisy produktów powinny być natomiast unikatowe i zawierać frazy kluczowe.

Wśród praktyk pozytywnie wpływających na pozycjonowanie sklepów internetowych należy wymienić:

  • przyjazne adresy URL,
  • możliwość modyfikacji meta tagów,
  • obecność modułu z sitemap.xml,
  • wersja mobilna sklepu,
  • responsywność sklepu,
  • certyfikat SSL.

Czym charakteryzuje się wysokiej jakości opis produktu?

  • Dokładność - szczegółowy opis produktu może nie tylko rozwiać wątpliwości klienta względem jego zakupu. Większa objętość tekstu daje możliwość użycia większej ilości fraz kluczowych, także tych z „długim ogonem”.
  • Kompleksowość - właściwy opis produktu powinien odpowiadać na wszystkie potencjalne pytania, które mogą go dotyczyć.
  • Odpowiednie formatowanie - opis charakterystyki sprzedawanego towaru powinien zawierać nagłówki oraz klarownie przedstawione cechy techniczne w formie tabelki lub podpunktów.

Ile trwa pozycjonowanie stron?

Czas osiągania zamierzonych rezultatów w kontekście pozycjonowania strony w poszczególnych przypadkach może być bardzo zróżnicowany. Do decydujących czynników w tym aspekcie należy między innymi:

  • poziom aktywności konkurencji,
  • rodzaj branży,
  • rodzaj użytego CMS-u,
  • popularność słów kluczowych,
  • liczba otrzymanych przez pozycjonera dostępów.

Zakłada się, że na widoczne rezultaty procesu zwiększania widoczności strony internetowej o średnim poziomie konkurencyjności trzeba poczekać od 3 do 6 miesięcy. Warto jednak pamiętać, że wypracowanie stałej pozycji firmy wśród podmiotów konkurencyjnych może trwać nawet kilka lat. Efekty kampanii pozycjonowania są natomiast trwałe i utrzymują się przez długi czas, nawet po zakończeniu kampanii. Nie ulega wątpliwości, że pozycjonowanie to rodzaj intratnej inwestycji.

Co nasza agencja SEO może zaoferować firmom z Rzeszowa w kontekście pozycjonowania?

Wszelkie działania w zakresie pozycjonowania strony rozpoczynamy od przeprowadzenia profesjonalnego audytu SEO. Jego zakres uzależniony jest natomiast od ustalonego zakresu działań z klientem. Celem audytu jest wskazanie obszarów strony internetowej, które wymagają poprawy i optymalizacji. Mogę one dotyczyć zarówno technicznych, praktycznych, jak i wizualnych cech strony internetowej.

Nie ulega wątpliwości, że równie ważny jest monitoring prowadzonych działań SEO, który umożliwia ich optymalizację, jeszcze większe wzrosty poziomów sprzedaży oraz zwiększenie szybkości osiąganych rezultatów.

Oprócz tego nasza agencja SEO z przyjemnością zajmie się:

  • optymalizacją strony pod względem technicznym i wizualnym,
  • dostarczeniem wartościowej treści,
  • podpięciem strony internetowej pod Google Search Console,
  • stworzeniem przyjaznych adresów podstron,
  • zgłoszeniem strony, która nie jest indeksowana przez Google,
  • dostarczeniem najwyższej jakości linków,
  • ewentualnym usunięciem filtrów i kar nałożonych na stronę przez Google,
  • wprowadzeniem bloga lub aktualności do strony internetowej.

Pozycjonowanie - Rzeszów to stały punkt na naszej mapie klientów

Prowadzisz firmę w Rzeszowie i obawiasz się, że nasza współpraca na odległość opóźni proces zwiększania pozycji Twojej strony www w wyszukiwarce Google? Nic bardziej mylnego. Od lat obsługujemy klientów z różnych miast Polski, kontaktując się z nimi za pomocą wygodnych i specjalistycznych narzędzi internetowych. W sposób cykliczny przedstawiamy raporty dotyczące postępów podejmowanych przez nas działań SEO. Z doświadczenia wiemy, że korzystanie z internetowej komunikacji we współpracy dotyczącej pozycjonowania nie tylko nie obniży jego efektywności, ale zwiększy ją dzięki dogodnej i szybkiej wymianie informacji.

Cennik pozycjonowania w Rzeszowie

Jeśli interesuje Cię cena osiągnięcia określonych rezultatów w Twoim przypadku, odezwij się do nas! Nasz zespół specjalistów z przyjemnością wykona dla Ciebie bezpłatną wycenę pozycjonowania Twojej strony lub sklepu internetowego. Nie zwlekaj i odważnie sięgnij po rozwój i wzrost sprzedaży swojej firmy już dziś!

Oceń nasze usługi
4.4/5 na podstawie 8 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.