Opole

Pozycjonowanie stron internetowych - Opole

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Cześć, miło, że do nas wpadłeś! Mamy dla Ciebie kilka dobrych wiadomości. Jedną z nich jest fakt, że możemy zaoferować Ci pozycjonowanie Twojej biznesowej strony internetowej, które już od lat ma znaczący wpływ na rozwój firm z całej Polski. Zostań z nami nieco dłużej, a wytłumaczymy Ci, na czym dokładnie polega ten proces.

Do tej pory zdecydowana większość przedsiębiorców choć raz prawdopodobnie spotkała się z terminem pozycjonowania. Określenie tego, co dokładnie kryje się pod tym terminem i jakie rodzaju korzyści są z nim związane, przynosi jednak nieco więcej trudności. Pozycjonowanie stron internetowych jest natomiast złożonym procesem, o którym najwięcej wie profesjonalna agencja SEO.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych - wybierz renomowaną agencję SEO w Polsce

Empressia pomaga przedsiębiorcom w rozwoju ich biznesów już od ponad 10 lat. Od tamtego czasu zdążyliśmy poznać niezliczoną ilość przypadków biznesowych, które były zróżnicowane pod względem charakterystyki branży, możliwości finansowych oraz poziomu aktywności konkurencji. Fakt, że każdy z projektów został ukończony satysfakcjonującym wynikiem, napawa nas dumą i pokazuje, że w naszym przypadku nie ma celów niemożliwych do osiągnięcia.

Pozycjonowanie sklepu

Pozycjonowanie - Opole

Opole jest średnim wielkości miastem południowo-zachodniej Polski o wyjątkowo dużym potencjale gospodarczym. Jego uwarunkowania sprawiają, że staje się ono coraz lepszym miejscem zarówno do życia, jak i prowadzenia swojego biznesu. Fakt ten dodatkowo optymalizuje zastosowanie nowoczesnej promocji firm z Opola polegająca na pozycjonowaniu i marketingu internetowym.

Darmowa wycena

Na czym polega pozycjonowanie?

Pozycjonowanie to inaczej windowanie stron internetowych na wyższe pozycje wyszukiwań Google. Aby to zrobić, niezwykle istotna jest optymalizacja witryny pod względem wymagań stawianych przez algorytmy wyszukiwarki. Google pragnie proponować swoim użytkownikom nie tylko najlepsze strony pod względem jakościowym. Niezwykle ważny jest także stopień powiązania charakterystyki danej działalności z potrzebą klienta wyrażoną za pomocą określonej frazy kluczowej. Do podstawowych zadań specjalistów SEO należy wobec tego także dobór najlepszych słów kluczowych odpowiadających ofercie firmy.

Pozycjonowanie stron internetowych - wybrane czynniki wpływające na widoczność strony

  1. Dobór najlepszych fraz kluczowych
  2. Budowa wysokiej jakości treści na stronę
  3. Optymalizacja zdjęć
  4. Tworzenie zoptymalizowanych meta danych i adresów URL
  5. Link building wewnętrzny i zewnętrzny
  6. Poprawa szybkości ładowania strony
  7. Mobilność i responsywność strony
  8. Poziom bezpieczeństwa strony wyrażona certyfikatem SSL
  9. Wizytówka Google Moja Firma
  10. Stworzenie mapy strony
  11. Optymalizacja pliku robots.txt

To tylko część aspektów, które pozycjoner bierze pod uwagę, przeprowadzając audyt SEO witryny. To wskazuje na obszerność wiedzy i kompetencji specjalistów tej branży. Na skuteczne pozycjonowanie strony internetowej pracuje niekiedy cały zespół fachowców o zróżnicowanych kwalifikacjach i kompetencjach.

Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie stron internetowych - link building

Jeden z podstawowych filarów pozycjonowania. Dzieli się na linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne. Link building zewnętrzny odpowiada za pozyskiwanie wartościowych linków z zewnątrz witryny, prowadzących do pozycjonowanej domeny. W tym względzie istotna jest wysoka jakość miejsca ich lokalizacji oraz ich tematyczny stopień powiązania.

Link building wewnętrzny odpowiada natomiast za nawigację użytkownika po obszarze witryny. Zabieg ten zwiększa prawdopodobieństwo, że potencjalny klient zapozna on się z całą zawartością oraz zwróci uwagę na jej najważniejsze sektory. Szacuje się, że na proces linkowania strony przeznacza się niekiedy nawet 50% budżetu inwestycyjnego w reklamę w sieci.

Pozycjonowanie lokalne - Opole

Pozycjonowanie lokalne jest zarezerwowane dla firm, których sprzedaż odbywa się przede wszystkim w sposób stacjonarny. Mogą to być punkty usługowe lub małe i średnie przedsiębiorstwa, które również mają szansę na swój biznesowy sukces. Lokalne pozycjonowanie stron internetowych kieruje bowiem oferty poszczególnych firm tylko do tych osób, które mają realną możliwość skorzystania z nich w danym momencie. Fakt ten zwiększa efektywność pozycjonowania i pozwala na oszczędności finansowe w jego zakresie.

Charakterystycznym działaniem dla pozycjonowania lokalnego jest założenie profilu Google Moja Firma. Podstawową zasadą jest, by wszystkie w nim informacje zostały zawarte w sposób dokładny i atrakcyjny dla odbiorcy. Profil zwiększa wiarygodność przedsiębiorcy i ułatwia klientów dotarcie do miejsca siedziby firmy.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Pozycjonowanie stron - Opole stawia na content marketing

O tym, jak ważny jest content marketing witryny wie już zdecydowana większość przedsiębiorców. O tym, jak realizować go możliwie najlepiej wiedzą natomiast wykwalifikowani copywriterzy i pozycjonerzy agencji SEO.

Dobrej jakości treści pełnią rolę swojego rodzaju sprzedawcy w sklepie stacjonarnym. To one wpływają na poziom zaufania potencjalnych klientów do marki. Treści na stronie, artykuły blogowe i sponsorowane odpowiadają za atrakcyjne przedstawienie oferty i inspirują do zakupu określonych produktów. Content marketing jest formą komunikacji z potencjalnymi klientami, ale także jednym z podstawowych filarów pozycjonowania stron internetowych. Atrakcyjny content witryny pod względem treści jest weryfikowany nie tylko przez odbiorców fizycznych, ale także przez roboty indeksujące Google. Wyszukiwarka przyznaje wysokie pozycje tym stronom, które zawierają słowa kluczowe trafnie określające ich ofertę.

10 zasad dobrego content marketingu

  • Słowa kluczowe - dobór optymalnych fraz kluczowych wpływa na uznanie treści przez roboty Google. W tekście powinny zostać zawarte w maksymalnie naturalny sposób, nie obniżając jego wartości merytorycznej.
  • Styl wypowiedzi - rodzaj komunikacji i argumentów powinien być dostosowany do specyfiki określonej grupy docelowej. Dla przykładu treści o wysokim ładunku emocjonalnym mogą lepiej sprawdzać się w przypadku oferowania produktów dla mam, a niżeli asortymentu sportowego dla mężczyzn.
  • Nagłówki h1-h3 - obecność nagłówków w treściach jest korzystna z dwóch względów. Po pierwsze staną się one bardziej czytelne dla odbiorcy, po drugie pozytywnie wpłyną na proces indeksowania strony przez roboty Google.
  • Zaznaczanie najważniejszych informacji - przed przystąpieniem do właściwego czytania treści internauci starają się wybadać, czy są one warte poświęcenia czasu. Robią to, skupiając się na podkreślonych fragmentach treści. Zabieg ten niewątpliwie zmniejsza współczynnik odrzuceń witryny.
  • Wysoka wartość informacyjna - dzięki niej użytkownik decyduje się dłużej pozostać na stronie, optymalizując jej konwersję. Co więcej, zwiększa się jego zaufanie względem oferowanych produktów i usług przez markę.
  • Poprawność - udostępniane treści powinny być zgodne z prawdą oraz poprawne językowo. Niespełnienie tego warunku burzy wizerunek firmy pod względem profesjonalizmu i wiarygodności.
  • Atrakcyjność wizualna - w obliczu pozostałych czynników wciąż niebagatelne znaczenie ma wygląd strony. Atrakcyjność w tym zakresie dotyczy nie tylko szablonu strony, ale także infografik, zdjęć i obrazów ułatwiających odbiór treści.
  • Klarowność - treści na stronie powinny być pisane prostym i łatwym w odbiorze językiem. Skracają drogę informacji do odbiorcy i stymulują zainteresowanie pozostałą zawartością strony.
  • Odniesienie do insight odbiorców - chodzi o podkreślanie takich cech produktów i usług, z którymi określona grupa docelowa prawdopodobnie będzie chciała się utożsamić. Warto skupić się także na nieuświadomionych motywacjach konsumentów względem zakupu określonych dóbr i usług.
  • Różnorodność - ciekawie zaprezentowane treści wpływają na to, że odbiorcy chętniej powracają na stronę. Co więcej, dobrze dobrana tematyka i kreatywna zawartość artykułów blogowych inspiruje do zakupu, a nawet tworzy niekiedy trendy zakupowe. Prawdziwą sztuką jest pisanie o tym, o czym odbiorcy faktycznie chcą czytać.

Korzyści pozycjonowania stron internetowych

  1. Zwiększenie widoczności strony w Google - aż 97% internautów korzysta z wyszukiwarki Google w celu pozyskiwania informacji na temat określonych produktów i usług. Co więcej, liczba użytkowników i osób decydujących się na zakupy online wzrasta i to we wszystkich przedziałach wiekowych. Internet stał się istotnym medium reklamowym, którego nie można ignorować.
  2. Długotrwałe rezultaty - niebagatelną zaletą pozycjonowania jest fakt, że jego wyniki utrzymują się relatywnie długo. Korzyści kampanii odczuwalne są nawet kilka miesięcy po jej zakończeniu. Fakt ten zmienia się ze względu na ciągłą pracę konkurencji nad widocznością swoich witryn w sieci, które mogą zepchnąć Twoją stronę w dół pozycji wyników wyszukiwania.
  3. Wizytówka firmy - warto zauważyć, że praca nad stroną jest wartościowa nie tylko pod względem zajmowania wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Zadbana i dobrze zoptymalizowana strona biznesowa wskazuje na profesjonalizm i stabilność firmy na rynku. Pełni na swój sposób rolę jej nowoczesnej wizytówki.
  4. Inwestycja w przyszłość firmy - sukcesywne budowanie swojej marki u w internecie ma wyjątkowe znaczenie. Silna pozycja witryny w sieci przełoży się na jej wyniki w przyszłości i pozwoli uzyskać pewniejszą pozycję wśród konkurencji.
  5. Szansa dla rozpoczynającego biznesu - pozycjonowanie stron internetowych młodym przedsiębiorstwom daje możliwość skutecznego pozyskiwania nowych klientów nawet w obliczu silnej konkurencji oraz ograniczonego budżetu inwestycyjnego.
  6. Relatywnie niskie koszty inwestycyjne - skuteczność pozycjonowania wynika przede wszystkim z poziomu zaangażowania i konsekwencji działań, aniżeli wielkości zainwestowanych pieniędzy. Część kosztów można ponadto rozłożyć w czasie.

Pozycjonowanie stron internetowych - cennik

Na cenę pozycjonowania określonej strony internetowej wpływa liczba działań optymalizacyjnych, których wymagają jej poszczególne obszary. Wskazuje na nie dogłębne przeprowadzenie audytu SEO, który traktowany jest niekiedy jako osobna usługa. Audyt pozwala na zaplanowanie działań promocyjnych w sieci z uwzględnieniem budżetu w późniejszym czasie. Do czynników wpływających na cenę pozycjonowania strony internetowej wpływa ponadto:

  • wiek i historia domeny,
  • dotychczas podjęte działania na rzecz domeny,
  • ilość i popularność wyszukanych fraz,
  • rodzaj zawartej umowy z agencją SEO.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów online w swoim procesie nie różni się mocno od pozycjonowania standardowych stron internetowych. Sklep internetowy składa się natomiast zazwyczaj ze znacznie większej ilości podstron podlegających procesowi optymalizacji. To z kolei wydłuża proces jego pozycjonowania i bezpośrednio wpływa koszt jego przebiegu.

Nie ulega wątpliwości, że niemal 50% użytkowników internetu swoje zakupy online rozpoczyna od wpisania zapytania w wyszukiwarkę Google. Konwersja strony sklepu zależna jest więc w dużej mierze od pozycjonowania organicznego jego domeny, w które niewątpliwie warto inwestować.

Jeśli chcesz otrzymać bezpłatną wycenę pozycjonowania swojej strony biznesowej, możesz:

  • odezwać się do nas za pośrednictwem numeru telefonu obecnego w zakładce kontakt,
  • wypełnić brief, do którego odnośnik znajdziesz w górnym prawym roku strony głównej.

Pozycjonowanie stron internetowych - Opole

Opowiedzieliśmy Ci trochę o pozycjonowaniu. Musimy jednak przyznać, że jest to zaledwie kropla w morzu wody w zakresie wiedzy na temat tego procesu. Nasze dotychczasowe sukcesy wskazują natomiast, że opanowaliśmy je w stopniu wystarczającym do współtworzenia sukcesów naszych klientów. Jeśli obawiasz się kontaktu na odległość z naszą agencją SEO - nie ma takiej potrzeby. Współpraca zdalna w żaden sposób nie obniża efektywności działań z zakresu marketingu internetowego.

Co może zaoferować Ci nasza agencja SEO?

Nie wiemy, czy wiesz, ale Empressia należy do jednych z najlepszych agencji SEO w Polsce. Na aktualną pozycję na rynku pracujemy od ponad 10 lat, nieustannie podnosząc kwalifikacje i doświadczenie całego zespołu. Na skuteczność naszych działań wskazuje między innymi utrzymanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google na jedną z najpopularniejszych i najbardziej wymagających fraz kluczowych, do jakich należy „pozycjonowanie”. Decydując się na współpracę z nami, otrzymasz:

  • kilkunastoletnie doświadczenie w pozycjonowaniu i marketingu internetowym,
  • wsparcie opiekuna dedykowanego, który jest gotowy odpowiedzieć na wszelkie wątpliwości i pytania,
  • dostęp do płatnych narzędzi marketingu internetowego,
  • cykliczne raporty wykazujące efektywność podejmowanych działań,
  • aktywną optymalizację strategii pozycjonowania.
Oceń nasze usługi
4.5/5 na podstawie 73 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.