Legnica

Pozycjonowanie stron internetowych - Legnica

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Cześć! Jak dobrze, że mamy okazję się poznać! Gdyby nie nasza strona internetowa, możliwe, że nigdy by się to nie wydarzyło. Brak biznesowej witryny w sieci automatycznie wyklucza spore grono potencjalnych klientów. To natomiast tylko jedna strona medalu. Aby trafić do wybranej grupy odbiorców, samo posiadanie strony internetowej najczęściej już nie wystarcza. Wzrost aktywności konkurencji w sieci większości branż determinuje konieczność pracy nad widocznością swojej witryny. Specjalizujemy się w tym temacie już od ponad 10 lat. Pozwól, że opowiemy Ci o tym nieco więcej.

Pozycjonowanie stron - Legnica zaufała marketingowi internetowemu

Żyjemy w czasach, w których znaczna część rzeczywistości odbywa się w sferze wirtualnej. To naturalnie determinuje fakt, że osobista obecność w sieci staje się koniecznością. W kontekście zawodowym bardzo często jest to podstawowa forma zdobywania nowych klientów i zawierania kontaktów biznesowych. Odezwij się do nas już dziś, a z przyjemnością opowiemy Ci, co możemy zrobić dla Twojej firmy w zakresie skutecznego pozycjonowania strony www.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron www jest formą zwiększania widoczności domeny w sieci na podstawie optymalizacji jej specyfikacji według ściśle wytyczonych standardów wyszukiwarki. Google za pomocą algorytmów weryfikuje poziom jakości stron internetowych, chcąc proponować swoim użytkownikom ich najlepsze wersje. Ich dokładna liczba i specyfikacja nie jest znana i wciąż pozostaje obiektem badań specjalistów branży. Wieloletnie doświadczenie pozycjonerów pozwoliło wyszczególnić natomiast kilka kluczowych trendów, które mają niepodważalny wpływ na widoczność witryn w sieci.

Pozycjonowanie stron - czynniki rankingowe Google

  • Słowa kluczowe - są niczym tajemny składnik „X” pozycjonowania stron internetowych, bez którego nie mogłoby być one możliwe. Za ich pomocą internauci wyrażają swoje potrzeby, dzięki czemu odnajdują interesujące je oferty. Podstawową zasadą zastosowania fraz jest ich naturalne zawarcie w treściach. Obecność fraz determinuje również powielenie form tekstowych, co także pozytywnie wpływa na pozycjonowanie. Jednym z najlepiej konwersujących typów słów kluczowych są tak zwane frazy długiego ogona.
  • Link building - funkcjonalność linkowania jest niezwykle obszerna, między innymi dlatego, że proces ten dzieli się na działania zewnętrzne i wewnętrzne. Link building zewnętrzny odpowiada za pozyskiwanie wartościowych linków prowadzących do danej domeny. Wewnętrzny natomiast nawiguje użytkownika w obszarze witryny i sprawia, że zapoznaje się on z najważniejszymi informacjami w obrębie strony. Link building jest złożonym i niezwykle ważnym komponentem strategii pozycjonowania. Jego realizacja pochłania niekiedy nawet 50% środków przeznaczonych na ten proces.
  • Content marketing - wymaga inwencji twórczej i dobrze przemyślanej strategii. Słowem klucz w jego przypadku jest grupa docelowa. Wysokiej jakości treści prezentują ofertę w sposób możliwie najbardziej atrakcyjny, zwiększają zaufanie potencjalnych klientów do produktów firmy oraz przedstawiają misję marki. Content marketing pełni ponadto funkcję sprzedawcy w sklepie stacjonarnym. Oddanie jego pełnej funkcjonalności wymagałoby natomiast osobnego wpisu. W tym miejscu serdecznie zachęcamy do zapoznania się z naszym blogiem firmowym.
  • Dane techniczne witryny - podstawowym celem Google jest proponowanie swoim internautom stron www o optymalnym poziomie komfortu ich użytkowania. Na poziom funkcjonalności strony internetowej wpływają natomiast między innymi takie czynniki jak: szybkość ładowania strony, poziom ich bezpieczeństwa, brak błędów 404, czy zoptymalizowane przekierowania. Nie bez znaczenia jest także wygenerowanie sitemapy oraz dopasowanie witryny do urządzeń mobilnych.

Pozycjonowanie stron internetowych - mity

  1. Pozycjonowanie jest tym samym, co SEO - mimo że optymalizacja SEO stanowi fundament procesu pozycjonowania, to zamienne stosowanie wspomnianych terminów nie jest poprawne. Działania SEO stanowią część składową procesu zwiększania widoczności witryn w sieci, który współtworzy znacznie więcej czynników.
  2. Google sprzedaje wysokie pozycje w swoich wynikach wyszukiwania - nawet Google Ads nie zastąpi korzyści, jakie niesie ze sobą pozycjonowanie organiczne. Wyraźnie widać, że wyszukiwarka stawia na jakość oferowanych przez siebie usług. Wywindowanie niskiej jakości strony internetowej do TOP10 wyszukiwarki jest właściwie niemożliwe.
  3. Wyniki pozycjonowania stron www są natychmiastowe - nie jest tak z kilku względów. Po pierwsze kompleksowa realizacja strategii pozycjonowania (np. w przypadku content marketingu) może być zaplanowana w perspektywie długofalowej. Po drugie, wszystkie zmiany przeprowadzone w obrębie witryny muszą zostać zindeksowane przez roboty Google, co również wymaga czasu. Nie ulega wątpliwości także, że czas pojawienia się pierwszych wyników pozycjonowania jest zależny od konkurencji pozycjonowanej domeny w sieci.
  4. Pozycjonowanie przeprowadza się jednorazowo - jedną z podstawowych cech pozycjonowania jest ciągłość jego procesu. Oznacza to, że raz osiągnięte rezultaty w kontekście zwiększania widoczności w sieci nie są przyznawane przez algorytmy Google bezterminowo. Jest tak przez działalność konkurencji w sieci, która spycha mniej aktywne domeny na niższe pozycje rankingu wyszukiwarki.
  5. Cena pozycjonowania w każdym przypadku jest taka sama - cennik pozycjonowania jest zależny od wielu czynników. Jego oszacowanie niepoprzedzone wnikliwym audytem SEO jest wyjątkowo trudne. Ceny pozycjonowania poszczególnych stron mogę się znacznie różnić.
  6. Pozycjonowanie strony www jest bardzo drogie - jeśli założeniem strategii byłoby wykonanie wszystkich optymalizacji jednocześnie, to zasadne byłoby stwierdzenie, że pozycjonowanie jest relatywnie drogie. Z uwzględnieniem perspektywy długofalowej oraz niezwykle długotrwałych rezultatów można uznać, że pozycjonowanie jest dostępne dla zdecydowanej większości przedsiębiorców.
  7. Można określić czas pojawienia się pierwszych wyników pozycjonowania - nie można przede wszystkim ze względu na proces indeksowania stron internetowych, który jest w pełni niezależny od pozycjonerów.

Pozycjonowanie lokalne - Legnica optymalizuje lokalny biznes miasta

Skuteczne pozycjonowanie zapewnia dobrze opracowana strategia tego procesu, która uwzględnia między innymi zasięg jego oddziaływania. Dla miejsc, które charakteryzuje sprzedaż stacjonarna, dedykowane jest lokalne pozycjonowanie, które polega na kierowaniu oferty do osób znajdujących się w danym momencie na określonym terenie. Z pozycjonowania lokalnego najczęściej korzystają punkty usługowe, lokale gastronomiczne, obiekty noclegowe, supermarkety i wiele innych. Pozycjonowanie lokalne jest fundamentem rozwoju biznesu w wielu miastach Polski. Skontaktuj się z nami już dziś, a powiemy Ci, jakie rozwiązanie będzie optymalne dla Twojej firmy.

Wciąż nie wiesz, jak skutecznie prowadzić lokalny biznes w takim mieście, jak Legnica? Pozycjonowanie stron internetowych pomoże Ci uzyskać efekty, których się nie spodziewasz. Sprawdź na własnej skórze - zapraszamy do kontaktu.

Pozycjonowanie sklepów

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Legnicy

Oszacowanie ceny pozycjonowania określonej witryny biznesowej zazwyczaj wymaga przeprowadzenia profesjonalnego audytu SEO. Jest tak między innymi ze względu na wrastającą złożoność procesu zwiększania widoczności witryn w sieci. Zwiększony poziom konkurencji wielu branż jednokrotnie determinuje podjęcie nieco bardziej zaawansowanych działań w tym kontekście. Pozyskiwanie przewagi nad konkurencją w branży pozycjonowanie wymaga obecnie najczęściej kompleksowe wsparcie specjalistów marketingu internetowego.

Cennik pozycjonowania - audyt SEO

Analiza witryny pod względem technicznym, funkcjonalnym, strukturalnym i merytorycznym jest punktem wyjściowym zarówno dla opracowania skutecznej strategii pozycjonowania, jak i wyceny poszczególnych czynności w jej zakresie. Umożliwia ona sporządzenie checklisty obszarów witryny wymagających poprawy lub optymalizacji. Specyfikacja poszczególnych witryn internetowych zazwyczaj znacząco się różni. Wyszczególnić można natomiast kilka podstawowych kryteriów, które bezpośrednio wpływają na wysokość ceny pozycjonowania stron internetowych:

  • Rodzaj strony internetowej,
  • Dotychczasowe działania podjęte na rzecz domeny,
  • Liczba koniecznych do usunięcia błędów witryny,
  • Popularność i liczba wyszukiwanych fraz,
  • Ilość zamówionych treści zawierających słowa kluczowe,
  • Rodzaj i czas trwania umowy.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów online oraz standardowych stron ofertowych mają z reguły wspólne zasady. Warto jednak pamiętać, że praca nad widocznością sklepu internetowego w sieci jest nieco bardziej wymagająca. Ma to przede wszystkim związek z większą ilością podstron witryny oraz ilością oferowanych produktów przez firmę. Sklep online wymaga także znacznie większych ilości treści zawierających odpowiednie słowa kluczowe. Fakt ten spowodowany jest koniecznością obecności opisów kategorii i produktów oraz opcjonalnie bloga. Cena pozycjonowania sklepu zależna jest od jego wielkości i ilości oferowanych produktów. Rozpoczyna się zazwyczaj od 4000 zł netto.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Pozycjonowanie sklepów online - blog

Blog jest idealnym sposobem na inspirowanie odbiorców, komunikowanie z określoną grupą docelową oraz atrakcyjne przedstawienie misji marki. Mogą go współtworzyć różne formaty tekstowe, jednak należą do nich przede wszystkim artykuły blogowe lub poradniki.

Pozycjonowanie stron internetowych - Legnica otwiera się na nowe możliwości

Otworzyłeś niedawno swoją działalność i czujesz się w tym nieco zagubiony? A może potrzebujesz wsparcia w wypracowaniu stabilnej pozycji swojej firmy na rynku? Bez względu na powód, dla którego znalazłeś się na naszej stronie, z przyjemnością wysłuchamy Twoich potrzeb. Wspólnie odnajdziemy optymalne rozwiązania umożliwiające uzyskanie wyższej pozycji w wyszukiwarce Google i zdobycie nowych klientów.

Pozycjonowanie sklepu

Legnica - pozycjonowanie stron www

Jeśli czujesz, że Twoja biznesowa strona www potrzebuje nieco wiatru w żaglach, to właśnie znalazłeś się w odpowiednim miejscu i czasie. Nasza agencja SEO do tej pory zrealizowała pomyślnie setki projektów dotyczących zwiększania widoczności firm z całej Polski. Zaraz po zawarciu współpracy z naszą agencją SEO, otrzymasz od nas nieograniczony dostęp do Konta Klienta na czas trwania umowy. Znajdują się w nim wszystkie informacje zawierające wyniki dotychczasowych działań na rzecz domeny.

Darmowa wycena

Renomowana agencja SEO - Legnica może liczyć na:

  • Wieloletnie doświadczenie pozycjonerów agencji Empressia we współpracy z kontrahentami różnych branż,
  • Portfolio potwierdzające pomyślność dotychczas przeprowadzonych projektów,
  • Dostęp do płatnych narzędzi marketingu internetowego,
  • Wsparcie opiekuna dedykowanego,
  • Monitorowanie efektów podejmowanych działań oraz nieustanną optymalizację pozycjonowania witryny.
Oceń nasze usługi
4.8/5 na podstawie 4 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności
Case study - Empressia

Sprawdź, jak zwiększyliśmy sprzedaż o 640% w sklepie internetowym
naszego klienta.

Zobacz Wideo