Cześć! :) Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Właśnie znalazłeś się na stronie internetowej agencji SEO, która od ponad 10 lat realizuje skuteczną promocję firm w internecie. Obsługujemy nie tylko klientów z Poznania, ale także z miast z całej Polski. Zostań z nami nieco dłużej, a z przyjemnością opowiemy Ci o sprawdzonym przepisie na sukces Twojego biznesu.
Uznanie naszych kontrahentów zyskujemy poprzez osiąganie zamierzonych efektów na podstawie trafnej analizy strony oraz wykorzystania nowoczesnych strategii SEO. Zależy nam na wzroście poziomu sprzedaży naszych klientów oraz na budowaniu ich pozytywnego wizerunku marki w internecie. Nasze działania nieustannie dopasowujemy do najaktualniejszych trendów marketingu internetowego. Zacznij pracę nad sukcesem swojej firmy już dziś i zobacz, że jest to prostsze, niż myślisz!
Darmowa wycenaEmpressia - renomowana agencja SEO w Polsce
Na skuteczność podejmowanych przez nas działań wskazuje utrzymanie domeny Empressia w TOP10 wyszukiwaniach Google na jedną z najpopularniejszych i najtrudniejszych fraz, jaką jest „pozycjonowanie”. Dzisiaj według rankingu Ranking-seo.pl jesteśmy uznawani za jedną z najskuteczniejszych agencji SEO w Polsce. We wspomnianym zestawieniu pod uwagę brane były takie aspekty jak:
- poziom zysków i przychodów firmy,
- rodzaj realizowanych projektów i kampanii,
- postępowanie w zgodzie z najnowszymi trendami z obszaru marketingu internetowego,
- rodzaj kwalifikacji zatrudnionych pracowników agencji,
- doświadczenie we współpracy z kontrahentami różnych branż,
- elastyczna obsługa klienta.
Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?
Proces pozycjonowania jest sposobem na zwiększanie widoczności firm w sieci za pośrednictwem optymalizacji witryny pod kątem algorytmów wyszukiwarki oraz zwiększania jej ogólnego autorytetu. Celem każdego pozycjonera jest windowanie adresu witryny w wynikach wyszukiwania Google, który również chce dbać o swoich klientów, oferując im najwyższej jakości strony internetowe. Na atrakcyjność strony internetowej wpływają takie czynniki jak:
- Wysokiej jakości content marketing - zawartość witryny pod względem treści oraz obrazu oceniana jest zarówno przez odbiorców fizycznych, jak i roboty wyszukiwarki Google. Działania w tym obszarze koncentrują się na optymalizacji treści pod względem doboru właściwych słów kluczowych oraz utrzymania ich wysokiego poziomu merytorycznego. Wysoka wartość informacyjna contentu zwiększa zaufanie potencjalnych klientów do marki, stymuluje konwersję obecną na stronie i buduje wizerunek eksperta firmy w branży.
- Dane techniczne strony - wysokiej jakości strona powinna cechować się także praktycznością i komfortem jej użytkowania. O ich poziomie decyduje między innymi szybkość ładowania strony, jej responsywność, mobilność, poziom bezpieczeństwa określony certyfikatem SSL oraz intuicyjna struktura. W kontekście pożądanych czynności związanych z cechami technicznymi SEO wyróżnić można natomiast dobór odpowiednich atrybutów ALT przy grafikach, właściwe uzupełnienie danych strukturalnych, optymalizacja kodu witryny, jedna wersja domeny czy przyjazne adresy URL.
- Link building - dobrze opracowany profil linkowy witryny jest jednym z podstawowych filarów pozycjonowania. Na jego realizację przeznacza się niekiedy aż 50% budżetu inwestycyjnego reklamy w internecie. Link building zewnętrzny polega na zdobywaniu wartościowych i zdywersyfikowanych linków prowadzących do domeny z zewnątrz strony. Link building wewnętrzny sprawia natomiast, że zawartość domeny jest łatwiejsza w odbiorze dla użytkownika. Więcej na ten temat możesz dowiedzieć się z niniejszego wpisu branżowego.
Pozycjonowanie stron internetowych - działania SEO
Pozycjonowanie i optymalizacja SEO stron www należą do pojęć, które w świecie nowoczesnego biznesu są już powszechnie rozpoznawane, choć ich szczegółowe zdefiniowanie stanowi dla przedsiębiorców pewnego rodzaju kłopot. Warto natomiast wiedzieć, że działania SEO nie są równoznaczne pozycjonowaniu. Jest to zaledwie jeden z jego komponentów.
SEO (Search Engine Optimization) umożliwia pozyskiwanie potencjalnych odbiorców witryny z organicznych wyszukiwań Google. Proces ten rozpoczyna się od wpisania przez internautę określonej frazy kluczowej, za pomocą której wyraża on swoją potrzebę. Słowa kluczowe stanowią swojego rodzaju powiązanie pomiędzy tym, czego poszukuje użytkownik wyszukiwarki Google, a charakterystyką Twojej oferty.
Na proces SEO składa się szereg zróżnicowanych działań, które najlepiej jest wykonywać w odpowiedniej kolejności. Co więcej, wszelkie czynności związane z pozycjonowaniem stron internetowych powinny być poprzedzone wnikliwym audytem SEO. W jego zakresie pod uwagę brane są zarówno czynniki zewnętrzne, jak i wewnętrzne domeny. Niektóre z nich mogą stanowić utrudnienie względem osiągania założonych wyników. Zadaniem pozycjonera jest więc wskazanie obszarów strony internetowej wymagających poprawy lub optymalizacji, opracowanie skutecznej strategii zmian w ich kontekście, a także monitoring i obserwacja rezultatów pozycjonowania. Do czynności SEO wykonywanych w kontekście pozycjonowania należy:
- audyt SEO,
- cechy techniczne strony w kontekście wymogów stawianych przez algorytmy Google,
- link building,
- optymalizacja treści pod względem doboru fraz kluczowych,
- analiza logów serwera.
Pozycjonowanie - Inowrocław
Warto pamiętać, że działania SEO stanowią jedynie komponent procesu, jakim jest pozycjonowanie stron internetowych. Na skuteczność promocji firm w internecie wpływa znacznie więcej czynników, do których należy między innymi realna atrakcyjność w oczach odbiorców. W ramach pozycjonowania zwyczajowo wykonuje się także takie czynności jak:
- analiza aktualnej widoczności strony w wyszukiwarce Google,
- analiza konkurencji,
- optymalizacja techniczna strony,
- tworzenie treści o wysokiej wartości informacyjnej,
- monitorowanie widoczności i pozycji najważniejszych fraz,
- dbanie o strukturę i architekturę witryny.
Pozycjonowanie stron - Inowrocław opracowuje strategię SEO
Nie ulega wątpliwości, że dobrze opracowana strategia pozycjonowania, pozwalająca na zwiększenie widoczności witryn w sieci, warunkuje pomyślność wszelkich działań z tego zakresu. Jej przygotowanie umożliwia przeprowadzenie profesjonalnego audytu SEO oraz doświadczenie i konkretne umiejętności pozycjonera. Do czynników, które brane są pod uwagę w kontekście planowania prac nad określoną witryną, należy:
- Rodzaj strony - zupełnie innego zakresu działań będzie wymagało pozycjonowanie sklepów internetowych względem stron ofertowych.
- Budżet -nie ulega wątpliwości, że określony budżet w znacznym stopniu determinuje zakres pozycjonowania danej witryny. Jego ostateczna wersja najczęściej ustalana jest po wstępnej analizie strony internetowej. Klient ma wówczas szansę na decyzję, którym obszarom domeny chce poświęcić uwagę w określonym odcinku czasowym.
- Historia domeny - aktualny stan strony internetowej i jej pozycji w sieci może determinować konieczność usunięcia błędów na niej zawartych. Zdarza się niekiedy także tak, że jej specyfikacja w znaczący sposób ułatwia kontynuacje działań w tym zakresie.
- Sezonowość - niektóre czynności z zakresu pozycjonowania najlepiej jest przeprowadzać w określonych momentach funkcjonowania firmy. W kontekście sezonowości mogą być brane pod uwagę konkretne pory roku lub różne okoliczności typowe dla danej grupy docelowej. Intensywne pozycjonowanie zaleca się przeprowadzać w okresach mniejszego ruchu na stronie, jeśli takowe występują.
- Preferencje klientów - może być tak, że poszczególne cele i motywy pozycjonowania dwóch przedsiębiorców z jednej branży będą się znacząco różnić. Dla jednych w kontekście określonego case’u biznesowego ważniejsza będzie budowa wizerunku marki w internecie, aniżeli wzrost konwersji witryny. To determinuje fakt, że z uwagą wsłuchujemy się w oczekiwania i wizje klientów. Nasi dedykowani opiekunowie z przyjemnością przedstawiają i tłumaczą także wszystkie zależności przyczynowo skutkowe dotycząca działań z zakresu pozycjonowania.
7 mitów o pozycjonowaniu stron w internecie
- Pozycjonowanie i działania SEO są tym samym.
- Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google można kupić.
- Efekty windowania strony następują szybko.
- Raz wypracowana pozycja oznacza brak potrzeby dalszego pozycjonowania witryny.
- Bez działań SEO możliwe jest pozycjonowanie strony.
- Skuteczne pozycjonowanie możliwe jest do przeprowadzenia samodzielnie.
- Jakość prezentowanych treści nie wpływa na pozycję witryny w sieci.
Korzyści pozycjonowania stron internetowych
- Zwiększenie widoczności domeny w wynikach wyszukiwania Google - fakt ten jest istotny z dwóch podstawowych względów - z wyszukiwarki Google korzysta 97% internautów w Polsce i - o decyzji zakupowej potencjalnych klientów ponad 70% decydują informacje pozyskane z internetu. Warto zauważyć, że za pośrednictwem dobrze zaplanowanego content marketingu w sposób pośredni można wpływać na trendy zakupowe wśród określonych grup docelowych oraz współtworzyć ich wybrane potrzeby.
- Budowa wizerunku marki - dobrej jakości treści udostępniane na serwisie danej strony stanowią swojego rodzaju nowoczesną wizytówkę firmy. Przekaz oraz kreacja contentu na niej zawarta powinna uwzględniać motywy, z którymi pragną identyfikować się jej potencjalni odbiorcy. Na wizerunek marki w sieci wpływa wysokiej jakości strona internetowa sama w sobie, ukazana na niej prospołeczna lub proekologiczna postawa, a także różnego rodzaju inspiracje lifestylowe. Poprawa widoczności witryny w sieci zwiększa ponadto kwestię samej świadomości o marce, co stymuluje jej konwersje, popularność oraz wielkość sprzedaży.
- Wzrost poziomu sprzedaży - podstawowy motyw podjęcia prac nad widocznością witryny w sieci dla wielu przedsiębiorców. Stanowi następstwo wzrostu konwersji obecnej na stronie oraz poziomu zaufania zbudowanego za pośrednictwem dobrego content marketingu. Pozycjonowanie w tym kontekście przynosi długotrwałe rezultaty.
- Szansa dla małych biznesów - proces pozycjonowania rozłożony w czasie sprawia, że mogą sobie na niego pozwolić także firmy o ograniczonym budżecie inwestycyjnym w tym zakresie. Stanowi on dogodny sposób na wyrównanie szans pomiędzy świeżo rozpoczętą działalnością a przedsiębiorstwem o wypracowanej pozycji na rynku. W tym kontekście liczy się bowiem przede wszystkim determinacja i konsekwencja w działaniach oraz dobrze opracowana strategia pozycjonowania.
- Inwestycja w przyszłość - często podkreślamy, że inwestycja w promowanie firm w internecie nie jest jedynie sposobem na wzrost poziomu ich sprzedaży lub zwiększenie świadomości grupy docelowej o marce. Pozycjonowanie jest formą zapewnienia większego poziomu bezpieczeństwa w kontekście prosperowania firmy w przyszłości. Medium, jakim jest internet wraz z wyszukiwarką Google, z roku na rok zwiększa swój wpływ na decyzje zakupowe potencjalnych klientów.
- Dotarcie do określonych klientów - poszczególne funkcje i optymalizacje z zakresu pozycjonowania umożliwiają kierowanie oferty tylko do wybranych grup docelowych. Fakt ten zwiększa zarówno efektywność działań, jak i oszczędności finansowe firmy. Tego typu strategią charakteryzuje się przede wszystkim pozycjonowanie lokalne.
- Relatywnie niewysokie koszty reklamy - „and last but not least” - pozycjonowanie charakteryzuje się kosztami, które można rozłożyć w czasie. To umożliwia rozwój firm, które innych warunkach i okolicznościach nie mogłyby sobie na niego pozwolić lub go osiągnąć. Znaczenie tego wniosku podkreśla fakt, że efekty prac nad witryną biznesową są pewne i długotrwałe.
Ile trwa pozycjonowanie?
Na czas pozycjonowania podobnie jak na sam jego proces i cenę wpływa wiele zróżnicowanych czynników. Na samym początku warto sobie uzmysłowić, że pozycjonowanie jest procesem ciągłym. To natomiast wpływa na fakt, że bez względu na poziom jakości wykonywanych usług w zakresie pozycjonowania na efekty tego procesu trzeba poczekać.
Przyjmuje się, że na pierwsze rezultaty działań przeprowadzanych na rzecz witryny czeka się od kilku tygodni do kilku miesięcy. Długotrwałe efekty wymagają natomiast około półrocznej realizacji kompleksowej strategii pozycjonowania strony internetowej. Pamiętaj, że poprzez dużą aktywność konkurencji w sieci osiągnięcie tych samych rezultatów może być nieco trudniejsze niż w przypadku promocji działalności branży niszowych.
W tym kontekście często namawiamy swoich kontrahentów do nieprzesuwania optymalizacji biznesowej witryny w czasie. Sukcesywne zwiększanie się świadomości managerów firm i przedsiębiorców w kontekście marketingu internetowego sprawia, że pozycjonowanie wymaga coraz więcej czasu i środków finansowych.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Inowrocławiu?
Oszacowanie ceny pozycjonowania danej strony internetowej wymaga przeprowadzenia wnikliwego audytu strony internetowej. Często traktujemy ją także w formie osobnej usługi, która ma na celu przygotowanie klienta do rozpoczęcia procesu pozycjonowania biznesowej witryny w nieco późniejszym czasie. Niemniej jednak cennik pozycjonowania określają między innymi takie aspekty jak:
- wiek pozycjonowanej domeny,
- ewentualne działania podjęte przez poprzednie agencje SEO lub samych właścicieli witryn,
- poziom konkurencyjności branży, w której funkcjonuje firma,
- poziom aktywności konkurencji w kontekście pracy nad widocznością domeny w internecie,
- ilość i popularność wyszukiwanych fraz.
Warto pamiętać, że każda pozycjonowana witryna cechuje się określonymi specyfikacjami, które mogą wymagać odmiennych działań optymalizacyjnych. Na zróżnicowaną cenę pozycjonowania wpływają także zamierzone cele naszych klientów.
Napisz do nas już dziś, a przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę zwiększania widoczności Twojej biznesowej witryny w wyszukiwaniach Google. Pozwoli Ci ona na zaplanowanie działań oraz budżetu inwestycyjnego w tym obszarze.
Pozycjonowanie stron internetowych - Inowrocław
Charakter pracy pozycjonerów daje dużą elastyczność w kontekście wyboru najlepszych specjalistów w branży na rynku krajowych. Realizacja pozycjonowania w trybie zdalnym nie ma bowiem żadnego wpływu na jakość i szybkość osiągania zamierzonych rezultatów. Do tej pory przyłożyliśmy się do rozwoju zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw z obszaru całej Polski. Odległość pomiędzy Poznaniem a Inowrocławiem nie wyklucza natomiast możliwości fizycznego spotkania w kontekście omówienia szczegółów współpracy. Naszym priorytetem jest utrzymanie poczucia bezpieczeństwa naszych kontrahentów oraz dobrze zainwestowanych pieniędzy. Z naszej strony możemy Ci zaoferować ponadto:
- kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu agencji SEO,
- realizacje projektów z wykorzystaniem nowoczesnych i płatnych narzędzi z obszaru marketingu internetowego,
- możliwość dogodnej i komfortowej komunikacji oraz nieograniczonego wglądu w postępowanie prac,
- wsparcie programistyczne działu DEV,
- wsparcie opiekuna dedykowanego.
Etapy procesu realizacji strategii pozycjonowania przez agencję Empressia:
- Założenie konta klienta
- Integracja pozycjonowanej witryny z profesjonalnymi narzędziami analitycznymi
- Optymalizacja strony pod kątem SEO
- Opracowanie content marketingu z uwzględnieniem właściwych słów kluczowych oraz wysokiej wartości merytorycznej treści
- Monitorowanie i analiza wyników
- Ewentualne modyfikacje strategii mające na celu zoptymalizowanie działań i szybkość osiąganych wyników oraz dopasowania do zmian zachodzących w obrębie witryny
Pozycjonowanie stron w Inowrocławiu
Inowrocław należy do jednych z najprężniej rozwijających się miast w północnej części Polski. Wpływa na to nieustanny rozwój sfery urbanistycznej miasta oraz coraz większy dostęp do kadry pracowniczej. Dynamiczny wzrost poziomu konkurencyjności na jego obszarze wskazuje na to, że jest to najlepszy czas na wypracowanie silnej pozycji swojej marki na rynku. Jak więc dbać o promocję firmy w takim mieście, jakim jest Inowrocław? Pozycjonowanie stron jest niewątpliwie jedną z najtrafniejszych odpowiedzi na to pytanie.