Grudziądz

Pozycjonowanie stron internetowych - Grudziądz

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Miło nam powitać Cię na naszej stronie :) Jeśli się na niej znalazłeś, prawdopodobnie poszukujesz skutecznych sposobów na rozwój i promocję swojej firmy. Tak się składa, że mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Co powiesz na wzrost poziomu sprzedaży swoich produktów lub usług oraz poprawę widoczności swojej witryny w sieci za pomocą skutecznej strategii pozycjonowania? Zostań z nami trochę dłużej, a opowiemy Ci, dlaczego stanowi ona rodzaj intratnej inwestycji w przyszłość każdego biznesu.

Od ponad 10 lat zajmujemy się zwiększaniem widoczności firm w sieci. Nawiązaliśmy współpracę z firmami z Grudziądza, Poznania, Warszawy, Krakowa i wielu innych miast Polski. Fakty te wskazują na wypracowane doświadczenie oraz kompetencje specjalistów agencji Empressia, którymi chcemy się dzielić z kolejnymi kontrahentami.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Co to jest pozycjonowanie i jak wykorzystać je w kontekście promocji firmy?

Pozycjonowanie stron internetowych to zespół działań mających na celu zwiększenie widoczności witryny poprzez ich optymalizację względem wymagań stawianych przez wyszukiwarkę. Google tak jak każda inna firma chce proponować swoim klientom najwyższej jakości produkt. W tym przypadku produktem jest strona internetowa atrakcyjna pod względem technicznym, funkcjonalnym i użytecznym. Swojego rodzaju miernikiem tej atrakcyjności są algorytmy Google, które zmieniają się niekiedy ze względu na panujące trendy. Wyższe pozycje w wynikach wyszukiwań zwiększają natomiast szansę i prawdopodobieństwo na to, że potencjalny klient zauważy Cię i zdecyduje się na skorzystanie właśnie Twojej oferty.

Pozycjonowanie stron - Grudziądz ma szansę na dynamiczny rozwój biznesowy

Grudziądz jest dynamicznie rozwijającym się miastem województwa kujawsko-pomorskiego zarówno pod względem biznesowym, gospodarczym, jak i urbanistycznym. Na ten fakt wpłynęły między innymi nowoczesne strategie zarządzania rozwojem i promocją firm w internecie. Ich nieodłącznym elementem jest pozycjonowanie sklepów i stron internetowych. Grudziądz skorzystał ze wszystkich zalet, jakie niesie sobą ten proces. Nie daj się zbyt wyprzedzić konkurencji i zadbaj o swoją bezpieczną pozycję na rynku już dziś. Specyfika miasta Grudziądz wskazuje także na wysoką skuteczność pozycjonowania lokalnego.

7 mitów o pozycjonowaniu stron w internecie

  1. Pozycjonowanie nie jest tym samym, co działania SEO - optymalizacja SEO stanowi jedynie komponent całościowej strategii zwiększania widoczności firm w sieci. Pozycjonowanie stron internetowych pozbawione działań SEO nie byłoby możliwe, natomiast tylko jego kompleksowo opracowana strategia może przynieść widoczne i długotrwałe rezultaty w kontekście promocji firmy w sieci.
  2. Efekty pozycjonowania są natychmiastowe - bez względu na poziom wykonywanych usług w zakresie pozycjonowania na pierwsze rezultaty tego procesu trzeba poczekać przynajmniej kilka tygodni, miesięcy, a nawet lat. Szybkość wyników uzależniona jest od ustalonego zakresu prac, profilu działalności, charakterystyki branży oraz wielkości budżetu inwestycyjnego. Warto pamiętać, że sama indeksacja przeprowadzonych zmian przez roboty Google również wymaga czasu.
  3. Pozycjonowanie wykonuje się jednorazowo - pozycjonowanie jest procesem ciągłym, który ponadto ewoluuje ze względu na zmieniające się warunki funkcjonowania firmy oraz trendy marketingu internetowego. Na jego proces wpływa także aktywność konkurencji w sieci. Cykliczność działań, konsekwencja oraz nieustanne monitorowanie aktualnej pozycji strony w sieci tym aspekcie jest wobec tego kluczowa.
  4. Efekty pozycjonowania są możliwe do ulokowania w czasie - każda pozycjonowana strona charakteryzuje się specyfikacjami, które mogą wymagać zróżnicowanych działań optymalizacyjnych. Co więcej, zmiany zachodzące w jego zakresie mogą być indeksowane w sposób odmienny ze względu na rodzaj strony oraz profil działalności firmy. Czas osiągnięcia widocznych rezultatów pozycjonowania uzależniony jest jednak przede wszystkim od wielkości działań konkurencji w kontekście promocji swoich witryn w sieci.
  5. Algorytmy Google są w pełni przewidywalne - podstawowym celem pozycjonerów jest odpowiedź na wymagania stawiane przez roboty wyszukiwarki. Niestety trendy w tym obszarze, co jakiś czas ulegają zmianom, dlatego tak ważne jest nieustanne monitorowanie wyników i adaptacji względem zmieniających się warunków. Co więcej, wielkość i złożoność preferencji Google w tym zakresie jest na tyle duża, że jego algorytmy wciąż pozostają obiektem badań specjalistów branży. Dobrą wiadomością jest jednak fakt, że zmienność wyszukiwarki Google są dzisiaj znacznie mniej drastyczna niż kiedyś.
  6. Liczą się tylko słowa kluczowe zawarte w udostępnianych treściach - wiele firm wciąż charakteryzuje przeświadczenie, że podczas tworzenia content marketingu istotne jest jedynie zawieranie odpowiednio dobranych słów kluczowych. Google weryfikuje natomiast treści także pod względem ich wartości informacyjnej i unikalności. Do tego celu wykorzystuje między innymi algorytm BERT.
  7. Pozycje w wyszukiwaniach Google można kupić - można byłoby pomyśleć, że amerykańskie przedsiębiorstwo informatyczne wykorzysta wszystkie możliwe obszary w celu pomnażania swoich zysków. Zarządcy Google postawili natomiast na jakość oferowanych produktów (w tym przypadku stron internetowych) i tym samym inwestycję w długofalowe relacje z kontrahentami. Swoim klientom Google chce proponować więc najbardziej atrakcyjne strony internetowych. Jego niewątpliwym priorytetem jest komfort klienta.

Pozycjonowanie stron - składowe działań SEO:

  • Audyt SEO - punkt wyjściowy wszystkich działań związanych z optymalizacją witryny. Jego przeprowadzenie traktuje się niekiedy jaką osobną usługę przygotowującą przedsiębiorcę do podjęcia inwestycji w pozycjonowanie w dogodnym dla siebie czasie. W celu realizacji profesjonalnej analizy witryny niezbędne są płatne narzędzia analityczne, takie jak Surfer SEO czy Ahrefs, a także wysokie umiejętności i kompetencje pozycjonera. Audyt wskazuje na obszary witryny wymagające poprawy.
  • Wyszukiwanie odpowiednich słów kluczowych - słowa kluczowe stanowią nieodłączny element optymalizacji SEO. Umożliwiają one powiązanie określonej potrzeby potencjalnego klienta z rodzajem oferty danej firmy. Do kryteriów podziału fraz kluczowych należy stopień ich złożoności oraz poziom popularności. Im wyższa konkurencyjność frazy, tym pozycjonowanie staje się bardziej czasochłonne i kosztowne.
  • SEO copywriting - częścią składową copywritingu SEO jest umiejętne i naturalne zastosowanie fraz kluczowych, ale nie tylko. Konwersujący content marketing charakteryzuje się także odpowiednim formatowaniem, długością poszczególnych form tekstowych oraz wysoką wartością informacyjną treści. Wysokiej jakości content marketing zatrzymuje potencjalnych klientów dłużej na stronie, zwiększając jej konwersję oraz zaufanie odbiorców do marki.
  • Optymalizacja techniczna strony - celem poprawy warunków technicznych strony jest jej komfortowe użytkowanie. Niebagatelne znaczenie w tym przypadku ma między innymi szybkość ładowania strony. Przyjmuje się, że jej czas ładowania przekraczający 5 sekund potrafi obniżyć jej konwersje nawet o 40%. W tym kontekście pod uwagę brane są też takie aspekty jak responsywność strony, jej intuicyjna nawigacja, przejrzystość oraz poziom bezpieczeństwa. Aby osiągnąć zamierzone cele ważna jest odpowiednia strategia pozcycjonowania strony.
  • Badanie oczekiwań klientów - przed rozpoczęciem prac nad optymalizacją witryny zawsze przeprowadzamy szczegółowy wywiad dotyczący preferencji i wizji klientów względem tego, co chcą osiągnąć za pomocą pozycjonowania. Nie zawsze musi być to jedynie wzrost poziomu sprzedaży i konwersji witryny biznesowej. Niektórym przedsiębiorcom zależy także na zoptymalizowanej komunikacji z odbiorcami, a także na poprawie wizerunku firmy w sieci.
  • Link building - podstawowym kryterium podziału linkowania witryny jest link building zewnętrzny i wewnętrzny. Pierwszy z nich odpowiada za zdobywanie różnorodnych i wartościowych linków prowadzących do domeny pozycjonowanej witryny. Linkowanie wewnętrzne zwiększa natomiast poziom intuicyjności witryny oraz wygodę jej użytkowania. Można powiedzieć, że kieruje uwagą użytkownika i sprawia, że skupia on swoją uwagę w kluczowych obszarach strony.
  • Monitoring i analiza - kontrola wyników działań podjętych w zakresie pozycjonowania umożliwia ich optymalizację i modyfikację względem zmieniającej się struktury witryny oraz zwiększającej się aktywności konkurencji w branży. Co więcej, skuteczne pozycjonowanie korzysta z analityki niemal na każdym etapie tego procesu. Zawiera się w nim także na szukanie pomysłów i inspiracji na content marketing witryny.

Korzyści pozycjonowania stron internetowych - Grudziądz

  • Zwiększenie widoczności w Google - niesie ze sobą niezliczone ilości korzyści zarówno w kontekście sprzedażowym, jak wizerunkowym firmy. Z wyszukiwarki Google korzysta 97% internautów. Internet staje się ponadto podstawowym źródłem informacji o produktach coraz większej ilości osób we wszystkich przedziałach wiekowych. Wszystko wskazuje na to, że tendencja ta będzie się pogłębiać.
  • Relatywnie niskie koszty inwestycyjne w reklamę - biorąc pod uwagę wielkość i rodzaj efektów pozycjonowania, można powiedzieć, że tego typu reklama w sieci jest relatywnie tania. Co więcej, istnieje możliwość rozłożenia jej kosztów w czasie.
  • Inwestycja w przyszłość firmy na rynku branżowym - reklama w internecie ma coraz większe znaczenie. Warto pracować nad nią już dziś, by z wyprzedzeniem zyskać przewagę nad dynamicznie rozwijającą się konkurencją w sieci. Co więcej, działania z zakresu pozycjonowania budują przywiązanie klientów do marki między innymi za pośrednictwem wysokiej jakości content marketingu.
  • Budowa pozycji eksperta w dziedzinie - zadbana witryna pod względem technicznym oraz wysokiej jakości treści wskazują na profesjonalizm firmy. Co więcej, content marketing obecny na stronie powinien zawierać informacje zwiększające zaufanie potencjalnych klientów i ułatwiające podejmowanie decyzji zakupowych. Podczas projektowania przekazu istotne jest nie tylko atrakcyjne przedstawienie specyfikacji określonych produktów lub usług, ale także wskazanie na takie ich cechy, z którymi chce utożsamiać się dana grupa docelowa.
  • Wzrost poziomu sprzedaży firmy - stanowi naturalne następstwo wzrostu konwersji strony oraz jej widoczności w sieci. Skuteczne pozycjonowanie jest z nim właściwie jednoznaczne. Podczas planowania jego strategii, warto zastanowić się, na jakie działania w danym momencie może pozwolić sobie firma i jakie są jej moce przerobowe.
  • Szybsze dotarcie do określonej grupy docelowej - pozycjonowanie umożliwia kierowanie oferty firmy tylko do osób potencjalnie nią zainteresowanych. Fakt ten zwiększa efektywność podejmowanych działań. Co więcej, za pośrednictwem pozycjonowania lokalnego możliwa jest komunikacja działalności tylko z tymi podmiotami, które mają realną możliwość skorzystania z jej oferty w danym momencie.

Pozycjonowanie lokalne - Grudziądz

W zależności od rodzaju case’u biznesowego swoim klientom proponujemy pozycjonowanie o zasięgu ogólnopolskim lub lokalnym. Drugi rodzaj wymienionych strategii idealnie spisuje się w przypadku firm o stacjonarnym charakterze działalności. Oznacza to, że z oferty między innymi punktów usługowych będą mogły skorzystać tylko te osoby, które mieszkają w obszarze ich zasięgu lub przebywają na nim tymczasowo. Wyświetlanie reklam tylko wybranej grupie docelowej zwiększa skuteczność działań podejmowanych w zakresie pozycjonowania, a także pozwala na oszczędność finansową firm.

Pozycjonowanie sklepów

Google Moja Firma

Dla pozycjonowania lokalnego typowym działaniem jest między innymi założenie profilu firmy w Google Maps. Informacje w nim zawarte ułatwiają potencjalnym odbiorcom skorzystanie z jej oferty, a także zwiększają jej ogólną wiarygodność wizerunkową. Atrakcyjne przedstawienie informacji o firmie bez konieczności wchodzenia na jej oficjalną stronę może skłaniać przyszłych klientów do zakupu poprzez umieszczenie przycisków CTA w treści wizytówki Google. Kolejność wyników wyszukiwania w tym kontekście zależna jest od kilku podstawowych czynników:

  • trafności, czyli tego jak dana oferta firmy jest powiązana z potrzebą internauty, którą wyraża za pomocą frazy,
  • odległości, im bliżej znajduje się firma użytkownika zadającego pytanie, tym większa szansa na wyższe wyniki wyszukiwań,
  • jakości i kompletności przedstawionych informacji o firmie,
  • rozpoznawalności i bieżącego poziomu widoczności firmy w sieci.
Pozycjonowanie sklepu internetowego

Kiedy można spodziewać się efektów pozycjonowania?

Czas pojawienia się pierwszych rezultatów pozycjonowania jest trudny do oszacowania. Jest tak między innymi dlatego, że każda poszczególna strona internetowa charakteryzuje się zróżnicowanymi specyfikacjami. Mogę one wymagać odmiennych działań optymalizacyjnych, a także czasu potrzebnego na ich indeksację przez roboty Google. Można jednak powiedzieć, że pierwsze efekty pozycjonowania firmy funkcjonującej w branży o umiarkowanym poziomie konkurencyjności pojawiają się średnio po pierwszych tygodniach prowadzonych działań. Na satysfakcjonujące rezultaty czeka się natomiast około 6 miesięcy. Oczywiście pozycjonowanie jest procesem ciągłym. Warto więc monitorować prace z nim związane przez przynajmniej większą część życia firmy.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Grudziądzu?

Wycena pozycjonowania konkretnej strony internetowej możliwa jest do oszacowania dopiero po przeprowadzeniu dogłębnej analizy SEO. Niemniej jednak jest ona zależna od takich czynników jak:

  • wiek i historia domeny internetowej,
  • popularność i ilość wyszukiwanych fraz,
  • ilość i rodzaj zamówionych treści zawierających odpowiednie słowa kluczowe,
  • rodzaj i długość zawartej współpracy z agencją SEO,
  • dotychczasowe działania przeprowadzane na rzecz domeny.

Aby otrzymać bezpłatną wycenę pozycjonowania swojej strony internetowej, napisz do nas już dziś lub wypełnij brief obecny na stronie. :) Z przyjemnością odpowiemy także na wszystkie nurtujące Cię pytania.

Pozycjonowanie - Grudziądz

Wszystkie informacje, które przedstawiliśmy Ci w niniejszym wpisie, są zaledwie kroplą w morzu wody, jakim jest istota pozycjonowania w ujęciu kompleksowym. To pokazuje jak obszerną wiedzą i kompetencjami muszą wykazywać się specjaliści branży, by osiągać pożądane efekty. Wzrost świadomości przedsiębiorców w kontekście inwestycji w reklamę w internecie zwiększa ponadto konkurencje o widoczność witryn w sieci. To dodatkowo potęguje konieczność profesjonalnego podejścia do pracy w zakresie opracowania skutecznej strategii pozycjonowania oraz realizacji jej poszczególnych etapów. Najlepsze agencje SEO składają się wobec tego z zespołów pozycjonerów o kompetencjach w zróżnicowanych specjalnościach. Kilkunastoletnie funkcjonowanie na rynku nauczyła nas szybkiej i skutecznej adaptacji do warunków dyktowanych przez branżę pozycjonowania.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepu

Dlaczego warto podjąć współpracę z naszą agencją SEO?

Charakterystyka działań marketingu internetowego umożliwia wybór najlepszych specjalistów w branży bez ograniczeń związanych z ich lokalizacją. Grudziądz znajduje się ponad 200 km dalej od Poznania. Nie powstrzymało nas to jednak w realizacji skutecznego pozycjonowania wielu firm z tego miasta. Wszelkie działania realizowane są bowiem w formie online. Co więcej, nasi klienci otrzymują cykliczne raporty ukazujące efekty postępowania prac na każdym ich etapie. Co oprócz tego możemy Ci zaoferować?

  • Kilkunastoletnie doświadczenie w branży.
  • Portfolio wskazujące na skuteczność naszych działań bez względu na specyfikę branży.
  • Dostęp do szeregu płatnych i specjalistycznych narzędzi SEO.
  • Dedykowaną opiekę specjalisty SEO, który z przyjemnością odpowie na wszystkie nurtujące pytania w zakresie pozycjonowania.
Oceń nasze usługi
4.4/5 na podstawie 7 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.