Bytom

Pozycjonowanie stron internetowych - Bytom

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Cześć! Bardzo miło jest nam Cię gościć na oficjalnej stronie naszej agencji Empressia. Fakt, że się u nas znalazłeś, każe nam przypuszczać, że jesteś zainteresowany rozwojem swojej firmy w sieci oraz pozyskiwaniem nowych klientów. Aktualne warunki rynkowe i gospodarcze sygnalizują konieczność optymalizacji działań w kontekście reklamy i zarządzania biznesem. Szczególnie więc zachęcamy Cię, byś zainteresował się strategią skutecznego pozycjonowania witryn biznesowych w sieci.

Pomożemy uplasować Twoją witrynę w TOP10 wyszukiwaniach Google, która gwarantuje nawet kilkakrotne zwiększenie konwersji strony. Będzie to jednak zależało od kilku czynników, o których opowiemy Ci nieco w niniejszym wpisie.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?

Mimo że sama nazwa procesu, jakim jest pozycjonowanie, może brzmieć nieco enigmatycznie, to cel, jaki mu przyświeca, jest prosty i jednoznaczny - zwiększenie widoczności witryny w sieci i pozyskanie nowych klientów. Aby go osiągnąć, pozycjonerzy agencji SEO dopasowują specyfikacje poszczególnych stron internetowych do standardów dyktowanych przez algorytmy wyszukiwarki. Google pragnie bowiem proponować swoim klientom najwyższej jakości strony internetowe, które będą atrakcyjne zarówno pod względem praktycznym, merytorycznym, funkcjonalnym, jak i wizualnym.

Pozycjonowanie sklepów

Bytom - pozycjonowanie dużą szansą rozwoju miasta

Bytom jest jednym z najstarszych miast województwa śląskiego, z którymi współtworzy tak zwaną metropolię górnośląską. Łącznie zamieszkuje ją aż 2 mln ludzi, co w połączeniu ze strategicznym położeniem Bytomia i jego infrastrukturą techniczną decyduje o ponadprzeciętnym potencjale gospodarczym tego miasta. Nie ulega wątpliwości, że sfera biznesowa Bytomia wymaga nowoczesnego zarządzania, którego nieodłączny element stanowi pozycjonowanie sklepów oraz stron internetowych. Pozwoli ono na osiąganie wymiernych rezultatów i wypracowanie stabilnej firmy na rynku.

Czynniki rankingowe pozycjonowania stron internetowych

Mówi się, że tylko Google zna dokładną liczbę i specyfikację czynników wpływających na uznanie stron internetowych przez roboty indeksujące. Dobrą wiadomością jest fakt, że dziś nie podlegają już tak drastycznym zmianom jak kiedyś. Co więcej, doświadczenie pozycjonerów pozwoliło na poznanie i opracowanie części z nich do stopnia umożliwiającego osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google i satysfakcjonujących rezultatów.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Audyt SEO - dlaczego jest tak istotny?

Audyt SEO jest podstawą opracowania skutecznej strategii pozycjonowania witryny. Wskazuje on na jej obszary wymagające optymalizacji i poprawy oraz aktualną kondycję strony. Analiza danych technicznych, strukturalnych i merytorycznych witryny wymaga użycia takich narzędzi, jak: Google Speed Insight, Google Metrix, Screaming Frog czy Google Search Console. Profesjonalny audyt SEO witryny obejmuje:

  • Analizę danych technicznych strony internetowej,
  • Audyt aktualnego poziomu widoczności witryny i jej konwersji,
  • Analizę profilu linków zewnętrznych,
  • Przegląd zawartości strony pod względem zawartości słów kluczowych i poziomy jakości treści,
  • Audyt konkurencji firmy w sieci wraz z analizą branży,
  • Ocena architektury witryny z uwzględnieniem jej linkowania wewnętrznego.

Profesjonalny i dogłębny audyt SEO może trwać nawet kilkadziesiąt roboczo godzin pozycjonera. Stanowi on także punkt wyjściowy na wstępnej wyceny pozycjonowania określonej witryny.

Pozycjonowanie stron - frazy kluczowe

Słowa kluczowe zwane inaczej frazami kluczowymi stanowią jeden z najbardziej charakterystycznych aspektów pozycjonowania stron. Ich właściwy dobór w znaczący sposób determinuje widoczność witryny w internecie i pomaga w odnalezieniu potencjalnym klientom źródła zaspokojenia wyrażonych przez nich potrzeb. Stopień powiązania użytych słów kluczowych z rodzajem oferty firmy wpływa bezpośrednio na wysokość zajętej pozycji witryny w wynikach wyszukiwania Google na wybrane frazy. Słowa kluczowe zawierają się w różnego rodzaju treściach w obrębie witryny, a także w metadanych, atrybutach ALT czy adresach URL. Podstawową zasadą ich stosowania jest naturalność, która zapewnia uniknięcie efektu „keyword stuffing” oraz „thin content”. Takie zdarzenia są bowiem surowo karane przez roboty wyszukiwarki Google. Efektywny dobór fraz umożliwiają nam takie narzędzia jak: Ahrefs, Senuto, Surfer SEO oraz planer słów kluczowych Google.

Content marketing - filar pozycjonowania stron i sklepów internetowych

Budowa wysokiej jakości treści w kontekście zwiększania widoczności witryny w sieci nie powinna objawiać się jedynie poprzez naturalnie i umiejętnie zawieranie fraz w zawartości treściach tekstowych, ale także poprzez ich wysoką wartość informacyjną. W 2020 roku Google wprowadził algorytm BERT, który stoi na straży jakości contentu pod względem merytoryki i unikatowości.

Angażujące artykuły blogowe, poradniki, aktualności i wszelkie inne formy tekstowe zatrzymują odbiorcę na dłużej w obrębie witryny, co zwiększa jej konwersje. Topical authority uzyskany dzięki dobrze przemyślanemu contentowi wpływa ponadto na zaufanie potencjalnych konsumentów względem marki. Optymalizacji treści sprzyja także odpowiednie formatowanie, w tym obecność nagłówków h1-h3, wytłuszczenia, aktualności czy FAQ. Ich rolą jest także nawigacja użytkownika w obszarze witryny, zawarcie słów kluczowych, linkowanie wewnętrzne.

Pozycjonowanie - optymalizacja techniczna witryn

Rozpoczęcie realizacji strategii pozycjonowania stron internetowych najczęściej rozpoczyna się od przeglądu jej danych technicznych. W tym kontekście zawiera się wiele zróżnicowanych działań, także tych odnoszących się do optymalizacji SEO strony. Należy do nich między innymi:

  • stworzenie sitemapy i połączenie jej z Google Search Console,
  • optymalizacja szybkości ładowania strony,
  • optymalizacja zdjęć i grafik za pomocą atrybutów ALT,
  • stworzenie meta danych oraz przyjaznych adresów URL,
  • założenie profilu Google Moja Firma odpowiadająca za geolokalizację firmy i umożliwienie,
  • dostosowanie witryny do urządzeń mobilnych oraz weryfikacja jej responsywności,
  • optymalizacja pliku robots.txt,
  • weryfikacja poprawności wdrożenia certyfikatu SSL.

Pozycjonowanie lokalne stron internetowych w Bytomiu

Jedną z podstawowych kategorii podziału strategii pozycjonowania zasięg oddziaływania kampanii, który może być ogólnopolski lub lokalny. Pozycjonowanie lokalne polega na kierowaniu oferty do osób, które w danym momencie mają realną możliwość skorzystania z usług firmy oraz wyrażają potrzeby, których źródłem zaspokojenia stanowi konkretny rodzaj oferty. Strategia pozycjonowania lokalnego pozwala na:

  • zwiększenie skuteczności działań w zakresie pozycjonowania,
  • możliwość skierowania oferty do sprecyzowanej grupy docelowej,
  • ułatwienie potencjalnym klientom dotarcie do siedziby firmy,
  • większe oszczędności finansowe,
  • szansę na rozwój małych biznesów.

Pozycjonowanie stron w Bytomiu

Nieodłącznym elementem strategii pozycjonowania lokalnego jest założenie profilu Google Moja Firma. O tym, jak możesz założyć ją samodzielnie i jakie korzyści niesie ze sobą to działanie, możesz dowiedzieć m.in. się z wpisu branżowego na naszym firmowym blogu.

5 mitów o pozycjonowaniu strony www

  1. Pozycjonowanie wykonuje się jednorazowo - musisz wiedzieć, że pozycjonowanie stron internetowych jest procesem ciągłym, a raz wypracowane wyniki nie zostają przyznane bezterminowo. Ma to bowiem związek z nieustanną aktywnością konkurencji w sieci, która może zepchnąć Twoją witrynę na niższe pozycje rankingu wyszukiwań Google. Co więcej, zmieniające się trendy marketingu internetowego wymuszają ciągłe aktualizacje i optymalizację strategii optymalizacji witryny.
  2. Wyniki pozycjonowania są widoczne natychmiastowo - zwiększanie widoczności stron biznesowych w sieci wymaga działań rozłożonych w czasie. Decyduje o tym między innymi ich mnogość i zróżnicowanie. Co więcej, indeksowanie zmian w obrębie witryny przez roboty Google również wymagają czasu. Na podstawie pojawienia się pierwszych wyników pozycjonowania możliwa jest optymalizacja jej strategii.
  3. Pozycje w wynikach wyszukiwaniach Google można kupić - na satysfakcjonujące uznanie witryny przez roboty wyszukiwarki trzeba sobie zapracować. Nawet duża ilość kampanii płatnych nie sprawi, by Google zechciał proponować swoim odbiorcom strony internetowe o niskiej jakości, a przynajmniej w pierwszej kolejności. To wpływa na zasadność i opłacalność pozycjonowania organicznego.
  4. W TOP10 wyszukiwaniach będziesz na 100% - skuteczność pozycjonowania agencji Empressia sprawia, że wizja ta jest wysoce prawdopodobna. Istnieją natomiast przypadki, w których konkurencja witryny jest na tyle duża, że osiągnięcie wstępnie założonych wyników może zająć wiele miesięcy, a nawet lat. Pamiętaj jednak, że pozycjonowanie jest procesem, w którym liczy się przede wszystkim konsekwencja i zaangażowanie.
  5. Pozycjonowanie stanowi synonim działań SEO - zdarza się pojęcia pozycjonowania i optymalizacji SEO bywają mylone nawet w środowisku branżowym. Działania SEO stanowią natomiast jedynie komponent skutecznej strategii pozycjonowania, bez którego nie miałaby ona szansy na powodzenie.
Pozycjonowanie sklepu

Pozycjonowanie stron internetowych - Bytom

Wszystkie wymienione czynniki i informacje w niniejszym wpisie stanowią zaledwie kroplę w morzu wiedzy na temat skutecznego pozycjonowania stron www. Zwiększanie widoczności witryn w sieci staje się coraz bardziej skomplikowanym procesem ze względu na niebagatelny wzrost konkurencji witryn w sieci oraz zmieniające się algorytmy Google. To wskazuje na zasadność skorzystania z kompetencji i doświadczenia najlepszych specjalistów w branży, którzy niewątpliwie budują zespół Empressia.

Darmowa wycena

Pozycjonowanie - Bytom

Obawiasz się nawiązania współpracy z agencją znajdującą się kilkaset kilometrów dalej od siedziby Twojej firmy? Musisz wiedzieć, że branża pozycjonowania i marketingu internetowego rządzi się swoimi prawami. Na jej efektywną realizację wpływa przede wszystkim dostęp do nowoczesnych narzędzi oraz doświadczenie we współpracy kontrahentami z różnych branż. Nasza agencja SEO z przyjemnością zaoferuje Ci wsparcie opiekuna dedykowanego, który odpowie na wszelkie pytania i wątpliwości. Oprócz tego możesz mieć pewność, że otrzymasz od nas:

  • dostęp do profesjonalnych i płatnych narzędzi marketingu internetowego,
  • nieustanny dostęp do wyników i rezultatów dotychczas podjętych działań,
  • otwartość i dogodność komunikacji,
  • aktywne poszukiwanie optymalnych rozwiązań.
Oceń nasze usługi
5/5 na podstawie 3 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.