Projektowanie logo
Identyfikacja wizualna
Lubimy dobry design, dlatego powierzając nam zaprojektowanie identyfikacji wizualnej Twojej firmy, otrzymujesz gwarancję oryginalności, kreatywności i nietuzinkowych rozwiązań. Tworzymy spójne i kompletne materiały, które wyróżnią Cię w branży. Dzięki nowoczesnej identyfikacji zbudujesz silne relacje ze swoimi odbiorcami, stając się w ich świadomości marką z charakterem.
Darmowa wycenaCzym się zajmujemy?
Logo
Wizytówki & Papier
Koperty & Teczki
Katalogi
Skład DTP
Roll-up
Dla kogo logo?
Logo jest charakterystycznym elementem każdej marki. To unikalna forma graficzna, która reprezentuje profil działalności firmy oraz bezpośrednio komunikuje się z jej odbiorcami. Logo to integralna część zarówno potężnych marek i przedsiębiorstw, jak i niezależnych twórców, blogów, małych firm czy projektów.
Dokładnie poznajemy oczekiwania naszych Klientów, które stają się podstawą do rozpoczęcia procesu projektowania oryginalnego logo. Punktem wyjścia do naszej pracy kreatywnej jest najczęściej moodboard, który zawiera całość inspiracji i wyznacza kierunek projektowania.
Co powinna zawierać księga znaku?
- koncepcję budowy logo,
- rozmiar minimalny logo
- możliwości konfiguracji kolorystycznych
- tła rekomendowane i niezalecane do stosowania logo
- typografia
- pola ochronne
Jak wygląda proces projektowania logo?
Poznajemy specyfikę branży naszego Klienta i analizujemy brief.
Szkicujemy – powstają pierwsze symbole kojarzące się z marką w różnych konfiguracjach.
02Digitalizujemy sygnet oraz wybieramy typografię do projektu logo.
Dokonujemy wyboru odnośnie do kolorystyki.
04Przygotowujemy księgę znaków
Konfrontujemy propozycję logo z Klientem.
06Czy wiesz, że obraz jest przetwarzany w naszym mózgu 60 000 razy szybciej niż tekst?
Co więcej, aż 90% informacji trafiających do naszego mózgu to część wizualna. Właśnie dlatego podczas codziennego przeglądu prasy pierwszym elementem, na którym skupiasz uwagę są obrazki. W dokładnie taki sam sposób reagujesz patrząc na okładki książek, opakowania produktów czy plakaty reklamowe - zanim jeszcze zaczniesz czytać zawartą na nich treść, Twój mózg zdąża już świetnie zapoznać się z obrazami i na ich podstawie ocenić, czy coś jest dobre czy złe.
Wniosek? Zanim klient przeczyta, jak doskonałe są Twoje produkty, najpierw jego uwaga skierowana zostanie na identyfikację wizualną Twojej firmy. Gdy oceni ją źle – trudno będzie zatrzeć nieprzyjemne pierwsze wrażenie.
Co dalej?
Jeśli potrzebujesz liftingu wizerunku Twojej firmy, uważasz, że Twój aktualny branding nie spełnia oczekiwań zarówno Twoich, jak i klientów i chciałbyś wyróżnić swoją wśród konkurencji, napisz do nas i zaufaj nam w kwestii designu.