Projektowanie logo

Jak cię widzą, tak cię piszą. Dlatego dbamy o wizerunek Twojej marki w sieci i poza nią.
POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Identyfikacja wizualna

Lubimy dobry design, dlatego powierzając nam zaprojektowanie identyfikacji wizualnej Twojej firmy, otrzymujesz gwarancję oryginalności, kreatywności i nietuzinkowych rozwiązań. Tworzymy spójne i kompletne materiały, które wyróżnią Cię w branży. Dzięki nowoczesnej identyfikacji zbudujesz silne relacje ze swoimi odbiorcami, stając się w ich świadomości marką z charakterem.

Darmowa wycena

Czym się zajmujemy?

Logo

Wizytówki & Papier

Koperty & Teczki

Katalogi

Skład DTP

Roll-up

Dla kogo logo?

Logo jest charakterystycznym elementem każdej marki. To unikalna forma graficzna, która reprezentuje profil działalności firmy oraz bezpośrednio komunikuje się z jej odbiorcami. Logo to integralna część zarówno potężnych marek i przedsiębiorstw, jak i niezależnych twórców, blogów, małych firm czy projektów.

Dokładnie poznajemy oczekiwania naszych Klientów, które stają się podstawą do rozpoczęcia procesu projektowania oryginalnego logo. Punktem wyjścia do naszej pracy kreatywnej jest najczęściej moodboard, który zawiera całość inspiracji i wyznacza kierunek projektowania.

Co powinna zawierać księga znaku?

  • koncepcję budowy logo,
  • rozmiar minimalny logo
  • możliwości konfiguracji kolorystycznych
  • tła rekomendowane i niezalecane do stosowania logo
  • typografia
  • pola ochronne
Identyfikacja wizualna - projektowanie logo

Jak wygląda proces projektowania logo?

01

Poznajemy specyfikę branży naszego Klienta i analizujemy brief.

Szkicujemy – powstają pierwsze symbole kojarzące się z marką w różnych konfiguracjach.

02
03

Digitalizujemy sygnet oraz wybieramy typografię do projektu logo.

Dokonujemy wyboru odnośnie do kolorystyki.

04
05

Przygotowujemy księgę znaków

Konfrontujemy propozycję logo z Klientem.

06

Czy wiesz, że obraz jest przetwarzany w naszym mózgu 60 000 razy szybciej niż tekst?

Co więcej, aż 90% informacji trafiających do naszego mózgu to część wizualna. Właśnie dlatego podczas codziennego przeglądu prasy pierwszym elementem, na którym skupiasz uwagę są obrazki. W dokładnie taki sam sposób reagujesz patrząc na okładki książek, opakowania produktów czy plakaty reklamowe - zanim jeszcze zaczniesz czytać zawartą na nich treść, Twój mózg zdąża już świetnie zapoznać się z obrazami i na ich podstawie ocenić, czy coś jest dobre czy złe.
Wniosek? Zanim klient przeczyta, jak doskonałe są Twoje produkty, najpierw jego uwaga skierowana zostanie na identyfikację wizualną Twojej firmy. Gdy oceni ją źle – trudno będzie zatrzeć nieprzyjemne pierwsze wrażenie.

Co dalej?

Jeśli potrzebujesz liftingu wizerunku Twojej firmy, uważasz, że Twój aktualny branding nie spełnia oczekiwań zarówno Twoich, jak i klientów i chciałbyś wyróżnić swoją wśród konkurencji, napisz do nas i zaufaj nam w kwestii designu.

Oceń nasze usługi
4.8/5 na podstawie 4 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 24h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności