Chcesz reklamować swoje usługi w Wielkiej Brytanii? Wybierz kampanie Google Ads UK z naszą agencją!
Kampanie Google Ads w Wielkiej Brytanii
Kluczowym krokiem w opracowaniu kampanii Google Ads na UK jest określenie swoich celów oraz docelowej grupy odbiorców. Następnie możesz wybierać między różnymi rodzajami kampanii, takimi jak:
- Kampanie w sieci wyszukiwania: pozwalają na wyświetlanie reklam w wynikach wyszukiwania Google w momencie, gdy klienci wpisują określone frazy kluczowe. Reklamy tekstowe w UK to idealne rozwiązanie, jeśli chcesz docierać do osób aktywnie poszukujących Twoich usług.
- Kampanie w sieci reklamowej: umożliwiają wyświetlanie reklam na stronach partnerskich Google. To doskonały sposób na zwiększenie widoczności Twojej marki w Wielkiej Brytanii.
- Kampanie reklamowe w sieci display: dzięki nim wyświetlasz reklamy graficzne na stronach internetowych i aplikacjach partnerskich Google. To świetna opcja, jeśli chcesz przyciągnąć uwagę wizualnie, np. w Anglii.
- Kampanie w sieci YouTube: jeśli masz klip lub nagranie, które chcesz promować, to kampanie wideo w serwisie YouTube są doskonałym rozwiązaniem. Reklamy wideo mogą przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.
Docieraj precyzyjnie do odbiorców z Wielkiej Brytanii
Jednym z głównych atutów Google Ads jest możliwość precyzyjnego docierania do klientów. Razem z nami możesz określić, kiedy i gdzie chcesz wyświetlać swoje reklamy. W przypadku kampanii Google Ads UK możesz ustawić geolokalizację, aby reklamy były wyświetlane tylko w Wielkiej Brytanii lub w określonym regionie.
Ponadto, we współpracy z nami, masz kontrolę nad budżetem, co pozwala Ci dopasować wydatki do swoich możliwości finansowych.
Czy reklamy Google Ads w Anglii różnią się od tych, które wypuszczamy w Polsce?
Reklamy online w Anglii być może nie będą bardzo różnić się technicznie od tych, które tworzymy w naszym kraju, jednak trzeba zwrócić uwagę na inne aspekty. Chodzi o różnice kulturowe, społeczne, językowe, a nawet prawne.
W kwestiach językowych możemy posłużyć się prostym przykładem: „chips” w języku brytyjskim oznacza frytki, w amerykańskim – chipsy. Gdybyśmy nie znali takich niuansów i promowali w Google Ads stronę dystrybutora chipsów na frazę „chips” na rynek UK, klient mógłby mocno się zdziwić, gdyby użytkownicy dzwonili do niego, żeby kupić frytki!
Kolejny przykład to kalendarz świąt. W Wielkiej Brytanii Dzień Matki przypada 10 marca, co już jasno pokazuje, że gdybyśmy sugerowali się polskim 26 maja – zaliczylibyśmy wpadkę.
Inne jednostki miary, takie jak funty, mile, jardy, stopy naturalnie wykluczają z reklam te, którymi posługujemy się w Polsce. Możemy zapomnieć o kilometrach albo kilogramach, w brytyjskiej wyszukiwarce Google musimy nazywać rzeczy po imieniu.
Na szczęście nasi eksperci są świadomi rynku brytyjskiego i wiedzą, jakie reklamy produktowe, usługowe czy ofertowe kierować i, co ważne, kiedy!
WYCEŃ KAMPANIĘ GOOGLE ADS W UKIle kosztuje prowadzenie kampanii Google Ads w Wielkiej Brytanii?
W systemie Google Ads stawki za reklamę są zmienne i zależą od wielu czynników, m.in. popularności słów kluczowych, tematu, branży, miejsca publikacji, lokalizacji i tym podobnym.
W przypadku zagranicznych kampanii Google Ads płatność może odbyć się w różnych walutach albo być przeliczona na koszty właściwe dla konkretnego kraju. Jeśli chcesz poznać szczegóły, koniecznie skontaktuj się z naszymi ekspertami!
Dla kogo Google Ads w Wielkiej Brytanii?
- Mieszkasz w Anglii i prowadzisz tam firmę?
- A może eksportujesz z Polski do Wielkiej Brytanii jakieś towary?
- Albo dopiero planujesz ekspansję na wyspach?
- Prowadzisz sklep internetowy, w którym możliwa jest wysyłka międzynarodowa?
W takim razie Google Ads na UK jest
właśnie dla Ciebie!
Reklama Google Ads pozwala dotrzeć do klientów, którzy są kilometr albo tysiące kilometrów od Ciebie. Wszystko zależy od Twojej strategii biznesowej i tego, czy chcesz docierać do angielskich konsumentów za pośrednictwem wyszukiwarki Google.
Wykorzystując system Google do promowania swojej działalności na różne sposoby (np. jednocześnie włączasz kampanie linków sponsorowanych oraz reklamy wideo na YouTube), masz szansę rozwinąć biznes lokalnie lub międzynarodowo.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Wyceń kampanię Google Ads w Wielkiej Brytanii i powierz naszym specjalistom wypromowanie Twojej działalności!
WYCEŃ KAMPANIĘ GOOGLE ADS W UKJak wygląda kampania Google Ads w Wielkiej Brytanii we współpracy z agencją Empressia?
Pierwszym krokiem jest określenie celów kampanii. Pytamy, co chcesz osiągnąć, czy chodzi głównie o zwiększenie sprzedaży, czy może zbudowanie świadomości marki na rynku brytyjskim, pozyskanie nowych klientów itp. Następnie wspólnie określamy, jaka jest grupa docelowa, czyli do kogo mamy dotrzeć za pomocą kampanii. W trakcie planowania określamy również budżet reklamowy, który jest dostępny dla kampanii oraz harmonogram działań.
Nasz zespół ekspertów przeprowadza badanie słów kluczowych, które są istotne dla Twojego biznesu w danej lokalizacji. To pozwala określić, jakie słowa kluczowe mają potencjał przyciągnięcia klientów.
W ramach współpracy przygotowujemy reklamy tekstowe, graficzne lub wideo na podstawie briefu, słów kluczowych, strategii kampanii i Twoich oczekiwań. Optymalizujemy treści reklam, aby były atrakcyjne i zachęcały brytyjskich konsumentów do interakcji.
Wybierając kampanie produktowe, stawiamy przede wszystkim na dobrą ekspozycję towaru. Przy optymalizacji kampanii wideo lub graficznej, będziemy dążyć do jak najlepszej jakości kreacji. Gdy decydujemy się wyłącznie na linki sponsorowane, skupiamy się na reklamach tekstowych i właściwym doborze słów kluczowych.
- Określenie rodzaju kampanii (np. kampania na wynikach wyszukiwania, kampania w sieci reklamowej, kampania wideo itp.).
- Ustawienie lokalizacji, w jakiej reklamy będą wyświetlane – czy to cała Anglia, Wielka Brytania czy może konkretny region, np. Londyn, Bristol, Bath.
- Wybór ustawień budżetowych, harmonogramu kampanii, oraz określenie limitów dziennych.
Po zatwierdzeniu i przetestowaniu kampanii – uruchamiamy Twoją reklamę lub grupę reklam.
Stale monitorujemy wydajność kampanii, analizujemy wyniki i dostosowujemy strategię w zależności od wyników. Optymalizacja może obejmować dostosowanie słów kluczowych, zmiany w treści reklam, optymalizację stron docelowych i inne działania mające na celu poprawę wyników kampanii.
Dostarczamy regularnie raporty z wynikami kampanii, abyś mógł śledzić postępy i zrozumieć zwrot z inwestycji.
Google Ads UK – hot or not?
Kampanie sponsorowane na Wielką Brytanię to świetny wybór dla wszystkich, którzy cenią szybkie efekty, przemyślane rozwiązanie oraz skorzystanie z najpopularniejszego systemu reklamowego. Yes, indeed!
Pomożemy wybrać, które kampanie Google Ads w UK: czy w sieci wyszukiwania, czy w sieci reklamowej, będą najlepszą opcją dla Twojego biznesu.
WYCEŃ GOOGLE ADS W KRAKOWIE