Boatshop
Firma z branży żeglarsko-motorowodnej z ponad 40 letnim doświadczeniem, a od ponad 17 lat działająca w sieci, zdecydowała się na nowy sklep internetowy.
Przygotowaliśmy najnowszą wersję oprogramowania PrestaShop, wdrożyliśmy wybrany przez Klientkę szablon sklepu, a następnie zaimportowaliśmy bazę produktów z wcześniejszego sklepu.
Zastosowaliśmy plugin pozwalający na bardzo zaawansowane filtrowanie produktów w poszczególnych kategoriach, aby odbiorcy mogli jak najdokładniej zawęzić wyniki wyszukiwania do interesujących ich produktów.
W ramach sklepu dostępnych jest kilku różnych przewoźników, a dla produktów wielkogabarytowych zostały wdrożone odrębne sposoby określania kosztów przesyłek.
Zaimplementowaliśmy dodatkowe systemy zarządzania zwrotami i reklamacjami, które w efekcie znacząco ułatwiają proces zwrotów i reklamacji zarówno po stronie odbiorców końcowych, jak również osób obsługujących te zgłoszenia po stronie boatshop.pl
Boatshop.pl to nie tylko sprzedaż detaliczna, dlatego wdrożony został moduł hurtowy pozwalający na definiowanie cen i rabatów dla odbiorców hurtowych.
Wspieraliśmy naszą Klientkę podczas integracji PrestaShop z oprogramowaniem księgowo-magazynowym w celu aktualizacji stanów magazynowych i cen produktów, a także importowania zamówień ze sklepu.
Do tego integracja z MailChimp, indywidualna numeracja zamówień, a tak naprawdę to jeszcze nie wszystko. W efekcie powstał bardzo rozbudowany sklep, z mnogością elementów wspierających sprzedaż.
Jeszcze przed uruchomieniem sklepu, na etapie tworzenia strony, przygotowaliśmy mapę przekierowań. Następnie, w ramach dalszych działań SEO, wykonaliśmy m.in. analizę fraz kluczowych oraz stworzyliśmy content plan, który na bieżąco realizujemy i wdrażamy na stronę. Stopniowo wykonujemy także działania optymalizacyjne na sklepie oraz wzmacniamy pozycję strony poprzez działania off-site’owe tj. linkowanie zewnętrzne czy artykuły sponsorowane.
Wykorzystane technologie:
Boatshop