Planowanie i odkrywanie

Wyzwanie

Poprzednia strona Chochołowskich Term nie oddawała nowoczesnego charakteru obiektu sportowo-wodnego, przez co nie spełniała założeń biznesowych naszego Partnera. Pomimo tego, że na pierwotnej stronie znajdowało się dużo treści, użytkownicy mieli trudność ze znalezieniem ważnych dla siebie informacji. Wcześniej, by dojść do źródła, musieli płynąć pod prąd, dlatego w tej kwestii postawiliśmy na proste rozwiązania. Naszym celem było stworzenie praktycznej, responsywnej i nowoczesnej strony internetowej, po której użytkownik będzie mógł poruszać się płynnie oraz intuicyjnie. Połączyliśmy potrzeby naszego Partnera z kreatywnymi pomysłami i sprawdzonymi rozwiązaniami technologicznymi. Dążyliśmy tym samym do uzyskania efektu, z którego obie strony byłyby zadowolone.

Intuicyjność

Strona została zaprojektowana tak, by każdy użytkownik mógł szybko znaleźć ważne dla siebie informacje.

Integracje i wdrożenia

Zajęliśmy się podłączeniem gotowych rozwiązań sklepu i wirtualnego spaceru oraz zintegrowaliśmy stronę z API Instagrama.

Cel biznesowy

Nowa strona pozwala użytkownikowi szybciej i łatwiej dotrzeć do informacji o ofercie, cenach bądź aktualnych wydarzeniach.

Rezultaty

Synergia w działaniu

Morze pomysłów, nieustanna pomoc ze strony naszego Project Managera, rzetelna praca oparta na doświadczeniu, umiejętnościach oraz zapleczu technologicznym i… mamy to! Wdrożyliśmy zaplanowane zmiany, pomysły i porady z zakresu UX, podchodząc do zadania kompleksowo: od zaprojektowania strony, przez doradztwo, aż po jej profesjonalne wykonanie.

Rezultaty

Zakres prac

SERVICE DESIGN

Zrozumienie potrzeb Partnera, pomysły na każdą wątpliwość oraz profesjonalne doradztwo na każdym etapie pracy nad stroną.

UX/UI DESIGN

Projekt interfejsu zapewniający użytkownikowi pozytywne doświadczenia - zarówno od strony praktycznej, jak i estetycznej.

DEVELOPMENT

Stworzenie strony na systemie Wordpress i wykonanie intuicyjnego w obsłudze, indywidualnego systemu zarządzania treścią.

Responywność

Nowoczesna strona w pełni dostosowana do rozdzielczości ekranu na urządzeniu mobilnym. Użytkownicy mogą korzystać z serwisu Chochołowskich Term ze smartfonów, tabletów i laptopów w każdym miejscu - również podczas podróży czy na górskiej wycieczce. Mobilna wersja daje możliwość sprawdzania najważniejszych informacji i łatwego kupowania biletów do aquaparku.

Web Design

Homepage

Chochołowskie Termy

BAZA NOCLEGOWA

Zakładka, w której znajdują się obiekty partnerskie Chochołowskich Term. Innowacyjny pomysł ułatwiający klientom aquaparku znalezienie noclegu w sprawdzonych obiektach. Dla użytkownika to przede wszystkim dodatkowa funkcjonalność, wykraczająca poza doświadczenia w obrębie samej strony.

ANGAŻUJĄCE CTA

Dla wyższego poziomu konwersji na stronie, popłynęliśmy z prądem użyteczności i pokazaliśmy, że wezwanie do działania to istotny punkt wypełniania celów biznesowych. CTA są drogowskazem, zatrzymują użytkownika w obrębie strony, pomagają w zaplanowaniu udanego wypadu do Chochołowskich Term.

WEB DESIGN

Desktop

Przedstawienie oferty

Jak przedstawić dużo treści w przystępny sposób? Właśnie tak! Podzieliliśmy treść na bloki, wykonaliśmy animacje, zastąpiliśmy wybrane teksty obrazkami - tak, by całość była czytelna i przyjemna dla oka.

Ciekawostki

Moduł z ciekawostkami zaspokaja głód każdego żądnego wiedzy użytkownika. Stworzyliśmy przestrzeń dla wartościowego i angażującego contentu. Osoby odwiedzające stronę Chochołowskich Term stają się częścią społeczności, która dowiaduje się na przykład, skąd pochodzą wody termalne, jaką powierzchnię mają poszczególne niecki basenowe oraz jakie atrakcje czekają na nich w podhalańskim aquaparku.

WIDGET KUP BILET

Kup bilet z każdego miejsca na stronie

Na każdym miejscu na stronie za użytkownikiem podąża pomocniczy widget, dzięki któremu można w prosty sposób kupić bilet do Chochołowskich Term lub wydarzeń organizowanych na terenie obiektu. To duże ułatwienie dla użytkownika, który, po uzyskaniu najważniejszych dla siebie informacji, może jednym przyciskiem przenieść się do sklepu z biletami. Widget jest spójny z identyfikacją wizualną strony - gdy podąża za użytkownikiem, ma kolor niebieski, a gdy użytkownik najedzie na niego kursorem, staje się pomarańczowy.

WAŻNE INFORMACJE

Bądź na bieżąco z informacjami

Ważne komunikaty zasługują na odpowiednią oprawę. W tej kwestii postawiliśmy na kontrastowe pomarańczowe pole komunikatu, dzięki któremu najważniejsze informacje natychmiast rzucają się w oczy. Co ważne, okienko z komunikatem można w każdej chwili zwinąć i ponownie rozwinąć. W przypadku Chochołowskich Term informowanie Klientów na bieżąco o planowanych konserwacjach to mus!

Cennik

Ceny wstępu do podhalańskiego aquaparku zmieniają się w zależności od kategorii wiekowej, sezonowości, rodzaju karnetu lub innych czynników. Należało uporządkować ogrom tych informacji. Stworzyliśmy zatem czytelny cennik karnetów oraz biletów jednorazowych, które są podzielone na sezon niski i wysoki oraz rodzaj obiektu lub atrakcję dostępną w Chochołowskich Termach. Nad każdym cennikiem znajduje się intuicyjny przełącznik do zmiany cen dla biletów normalnych i rodzinnych.

Cenniki widoczne na stronie dla użytkowników oraz te w systemie zarządzania treścią są jak dwie krople wody. Administrator wprowadzający zmiany w cenniku z pozycji CMS uzyskuje ten sam widok i dane jak na stronie internetowej.

Wydarzenia

PNa terenie Chochołowskich Term odbywają się ciekawe wydarzenia, o których administrator chciał informować użytkowników. Każdy, kto odwiedzi ten serwis, może w łatwy sposób dodać dane wydarzenie do kalendarza Google. Na podstronie znajduje się również informacja, czy na wydarzenie należy kupić osobny bilet, czy atrakcja jest zawarta w cenie. Administrator strony ma ponadto możliwość dodawania cyklicznych wydarzeń, bez konieczności ich regularnej aktualizacji.

Dla mnie największym wyzwaniem i jednocześnie frajdą była współpraca z Panią Katarzyną - Kierownikiem Działu Marketingu. Wspólnie pochylałyśmy się nad wyzwaniami, przed którymi stoją Chochołowskie Termy. Dzięki bieżącej komunikacji i refleksjach na temat kolejnych funkcjonalności na stronie, zrozumieliśmy perspektywę biznesową, a co za tym idzie, mogliśmy zaproponować rozwiązania, co do których mamy pewność, że spełnią swoją rolę. Jestem bardzo szczęśliwa, że mimo kilku momentów trudnych i długiego procesu decyzyjnego w takiej instytucji, nasza współpraca zakończyła się we wspólnym porcie - czekając na rozwój strony i możliwość wykazania się przy kolejnych podstronach Chochołowskich Term.

AGNIESZKA Project Manager

Głównym celem, który nam przyświecał, było stworzenie nowoczesnej, przejrzystej i zachęcającej do odwiedzenia Chochołowskich Term strony internetowej. Udało nam się to dzięki pięknym zdjęciom oraz subtelnym animacjom. W rozbudowanym panelu administracyjnym możemy dowolnie modyfikować teksty oraz układ strony, na czym bardzo zależało właścicielom. Ten projekt ma z pewnością potencjał na rozwój i z niecierpliwością czekam na możliwość wprowadzania kolejnych funkcjonalności.

SEBASTIAN Front-end Developer

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności