ALPINA Leasing powstała w pierwszej połowie roku 2016 z inicjatywy niezależnych brokerów leasingu, chcących wprowadzić nową jakość w usługach finansowania przedsiębiorstw. ALPINA Leasing zrzesza niezależnych, wyspecjalizowanych ekspertów, którzy wraz ze swoim doświadczeniem oraz wiedzą realizują dedykowane i optymalne finansowanie: samochodów, maszyn, jachtów, motorówek, sprzętu medycznego itp.
Cel do zrealizowania
Po wstępnej rozmowie z zarządem ALPINY Leasing wiedzieliśmy, że przed Nami poważne wyzwanie i wiele godzin ciężkiej pracy. Mieliśmy zająć się wszystkim co w naszej ofercie można znaleźć:
- branding,
- www,
- seo,
- sem,
- social media
słowem wszystko do skutecznego i profesjonalnego funkcjonowania w sieci.
Efekty naszej pracy
Nasza praca rozpoczęła się od zaprojektowania pełnej identyfikacji wizualnej firmy. Powstało nowoczesne, wzbudzające zaufanie logo, do tego cały pakiet materiałów drukowanych od teczek do rollupów.
Serwis www
Utworzona przez nas strona www w pełni odzwierciedla charakter marki ALPINA Leasing. Zaprojektowaliśmy witrynę w oparciu o utworzoną wcześniej identyfikację wizualną. Oczywiście pamiętaliśmy o najważniejszych kwestiach czyli o UX oraz optymalizacji SEO, ponieważ po ukończeniu strony www zaplanowaliśmy jej pozycjonowanie w Google.
Reklama w sieci
Po uruchomieniu witryny rozpoczęliśmy prace nad jej widocznością w sieci. Jednoczesne działania w obrębie Google Adwords, Social Media oraz prace związane z SEO zaczęły przynosić oczekiwane rezultaty.
Liczby związane z efektami reklamy po 12 miesiącach prac:
- Zwiększyliśmy ruch z pozycjonowania o 800%
- Niski CPC w kampanii Google AdWords na poziomie 0,35 zł
- organiczne wejścia z Google na stronę www odbywają się z ponad 8600 fraz!
Co dalej?
Od początku współpracy po dziś dzień realizujemy skuteczne działania z zakresu promowania marki ALPINA Leasing w sieci. Nasza praca generuje w każdym kolejnym miesiącu wielotysięczny ruch na stronie www. Dodatkowo realizujemy wszelkie działania związane z rozbudową serwisu, dzięki czemu internetowy żywot marki ALPINA Leasing jest skazany na sukces.
Liczby projektu
140
godzin prac i
nadal rośnie
20
dedykowanych infografik
50
reklam w adWords
200
słów kluczowych
14
województwach