Ahmad Tea London jest marką symbolizującą najwyższą jakość herbat, gdzie każdy proces produkcji jest wnikliwie kontrolowany. Siedzibą firmy jest Wielka Brytania zaś polskim dystrybutorem Levant Sp. z o.o. Wysoka jakość produktu i jej międzynarodowy charakter zobowiązał nas do zaprojektowania serwisu internetowego dopracowanego w najmniejszym szczególe. Zapraszamy do krótkiego case study.
Cel do zrealizowania
Podczas pierwszego spotkania zostały nam wyznaczone cele i oczekiwania wobec nowego serwisu www. Zadaniem strony internetowej miało być przede wszystkim gromadzenie miłośników wyśmienitej herbaty poprzez zabawę. Serwis miał posiadać między innymi takie funkcje jak:
- system konkursowy z możliwością generowania memów,
- system quiz,
- logowanie i rejestracja,
- aplikację na Facebooka zintegrowaną z serwisem www,
Naszym zadaniem było także odświeżenie szaty graficznej całej witryny i wykonanie go zgodnie z aktualnym key visualem marki.
Efekty naszej pracy
Prace rozpoczęliśmy od zaprojektowania systemu konkursowego i uruchomenia aplikacji na Facebooku. Kolejnym etapem było zaprojektowanie szaty graficznej całego serwisu oraz jego zakodowanie. Równolegle trwały prace nad rozbudową funkcjonalności modułu konkursu.
Aplikacja na Facebooka
Stworzyliśmy aplikację na Facebooka, którą można zarządzać w prosty sposób przy pomocy panelu administracyjnego. Sama aplikacja pozwala na generowanie tzw. memów, zgłaszanie ich do konkursu oraz dzielenie się nimi z innymi użytkownikami portalu Facebook. Administrator w łatwy sposób może zarządzać zgłoszeniami, publikować zwycięskie memy, a nawet ładować nowe tła do generatora. Aplikacja działa jednocześnie na Facebooku jak i stronie internetowej, dzięki czemu nie było konieczności tworzenia dwóch niezależnych rozwiązań, co z kolei pozwoliło zminimalizować koszty wdrożenia. Przy pomocy jednego konta na Facebooku można logować się też na stronie intenetowej bez ponownej rejestracji, co znacznie ułatwia użytkownikom przełączanie się pomiędzy aplikacją Facebook'ową a serwisem www.
Serwis www
Ahmad Tea London to - jak sami twierdzą - "marka stawiająca na JAKOŚĆ" więc i sama strona www musiała spełniać wysokie wymagania. Zbudowaliśmy serwis z możliwością logowania i rejestracji za pomocą kont social media. Każdy użytkownik może generować memy, zgłaszać je do konkursu, brać udział w QUIZIE. Oprócz funkcji gromadzących nowych użytkowników, na stronie możemy także znaleźć katalog produktów z przekierowaniem do sklepu internetowego. Strona internetowa zaopatrzona jest w panel administracyjny, dzięki czemu wprowadzanie nowych treści czy zarządzanie konkursami może być prowadzone przez Klienta bez konieczności ingerencji specjalisty.
Co dalej?
Z firmą Levant sp. z o.o. nawiązaliśmy stałą współpracę i jesteśmy odpowiedzialni za modernizację innych serwisów należących do spółki.
Liczby projektu
405
godzin kodowania
114
godzin projektowania
30
godzin konsultacji
20
projektów graficznych
50
godzin testowania