'Opony Na Czas' to innowacyjna firma o charakterze motoryzacyjnym, prowadząca mobilne usługi wulkanizacyjne na terenie całego kraju. Poza samą obsługą z zakresu wulkanizacji, 'Opony Na Czas' świadczą również usługi sprzedaży opon, serwisu klimatyzacji itp. Firma na tle konkurencji wyróżnia się tym, że poza mobilnymi usługami posiada również punkty stacjonarne, w których można zrealizować poszczególne zamówienia. Dodatkowo, osprzęt wykorzystywany do prac wulkanizacyjnych to najwyższa półka maszyn dostępna na rynku. To również jedyna tego rodzaju mobilna sieć działająca na terenie całego kraju.





Cel do zrealizowania
Naszym głównym zadaniem miało być zwiększenie sprzedaży internetowej wszystkich dostępnych usług jakie realizuje firma 'Opony Na Czas'. Zaczęliśmy więc od zera i przystąpiliśmy do kompleksowej obsługi Klienta z zakresu:
- zaprojektowania serwisu WWW
- stworzenia aplikacji mobilnej
- działań SEO
- działań SEM
- wykonania brandingu
- obecności w social mediach
- kreatywnego copywritingu
Efekty naszej pracy
Serwis www
Po kilkutygodniowych pracach UX designerów, webdeveloperów i programistów wdrożyliśmy serwis www, z którego jesteśmy bardzo dumni :) Oponynaczas.pl to nowoczesna, w pełni responsywna platforma internetowa, posiadająca takie funkcjonalności jak:
- kalendarz rezerwacji usług,
- geolokalizacja użytkownika,
- wyszukiwarka opon,
- panel logowania dla użytkowników,
- integracja API z hurtowniami opon,
- integracja z bramką sms,
- system sprzedażowy,
- system powiadomień mailowych dla administratorów
Co to oznacza? Każdy użytkownik posiada możliwość zakupu dowolnej opony dostępnej w serwisie oponynaczas.pl oraz zamówienia darmowego, mobilnego montażu we wskazane przez siebie miejsce w określonym terminie. Na każdym etapie zamówienia, użytkownik jest automatycznie informowany przez system o zmianach statusu. Łatwa nawigacja po stronie
internetowej jest efektem wielogodzinnych testów UXowych.
Sprawdź jak wyglądała poprzednia wersja strony www


Aplikacja mobilna
Zaprojektowaliśmy również dedykowaną aplikację mobilną, dzięki której wszystkie funkcje obsłużyć można w wygodny sposób za pośrednictwem smartfona. Aplikacja zintegrowana jest z serwisem www, dzięki czemu administratorzy w łatwy sposób mogą modyfikować ceny, zamówienia itp.

Brand
Poza stworzeniem strony internetowej, opracowaliśmy również mnóstwo różnego rodzaju materiałów drukowanych, takich jak:
- ulotki
- wizytówki
- banery
- plakaty
- teczki
- foldery

SEO/SEM
Kolejnym etapem naszych prac były zadania związane z promocją serwisu w sieci. Skupiliśmy się na dwóch najistotniejszych kanałach reklamowych jakimi są: pozycjonowanie oraz kampania Google Adwords. W efekcie, w bardzo krótkim czasie pozyskaliśmy tysiące wejść na stronę www. Ponad 12 000 zaindeksowanych podstron serwisu oraz prowadzenie specjalistycznego bloga o tematyce motoryzacyjnej generuje miesięcznie bardzo duży ruch z organicznych wyników wyszukiwań Google.
- 15 000 wejść miesięcznie na stronę www z wyników organicznych Google.
- Wartość CPC w kampanii Google AdWords wynosi średnio 26 groszy!
- Współczynnik CTR na poziomie 20%
Social Media
Dobrze przemyślana kampania reklamowa na portalu społecznościowym potrafi w ogromnym stopniu angażować użytkowników. Postanowiliśmy zatem zająć się kompleksową obsługą fanpage na portalu Facebook. Dzięki atrakcyjnym i ciekawym przekazom zyskaliśmy tysiące polubień fanpage oraz ogromne zainteresowanie postów.

Liczby projektu
28
projektów podstron
697
godzin pracy
webdeveloperów
47
godzin testowania
150
wartościowych linków przychodzących
45
godzin testów UXowych